Fitness Seller

vlindermes(je)

slecht idee

Gewoon een van onderstaande dingen aanschaffen:

zwaardstunter Bat'leth

Buiten het feit dat ik er ook altijd een op zak heb zijn ze uitermate geschikt om aardappels mee te schillen. Toppie joppie.

Ik ben op zoek naar een vlindermes(je)

Hoeveel gaatjes, mag je in Nederland hebben? Wat mag nog en wat niet?
wat zijn alternatieven?

Waar kom je eraan?

Ik ben verder van helemaal goede wil, en wil alles volkomen legaal en netjes doen...

Het is niet voor mij zelf, maar voor mijn zus(jes), ik wil voortaan dat hun als het ''zwakke geslacht'' zijnde, een extra mogelijkheid hebben om zich te kunnen verweren in uiterste situaties... wanneer de nood aan de man is, vrouw in dit geval...

Hopende op jullie symathie, voor een enigzins ''rare'' gedachtegang...

dank U, fijn weekend.

Weet u ik heb zelf een vlindermes en zou hem echt niet snel gebruiken dat is gewoon om mee te spelen versta je , geef uw zussen een busse lak dat kant u gebruiken als peperspray en dat ze haar sleutels tussen haar vingers steekt en recht op de oogkast slaat , de lastegaard gaat het wel voelen wees maar gerust en als u echt een mes wil koop dan een springmes de beste zijn in het zuiden van Frankrijk maar u zult er ook vinden hier aan de kust in Sint Idesbald in een kleine wapenshop douchet noemt het
hou u goed

jij vind het dus normaal dat een vrouw met een mes op zak rondloopt?
zal ik je eens wat vertellen, je zus wordt aangevallen op straat. Wat angstig en stuntelig haalt ze het mes boven. De aanvaller rukt het uit haar handen en geeft ze een paar rake meppen in het gezicht, of erger, plant het verkregen mes tussen de ribben. Was uiteindelijk zelfverdediging want je zus haalde een mes boven.
Laat de messen maar voor wat ze zijn, vrouwen moeten er mee leren leven dat ze fysiek zwakker zijn, en dus een makkelijkere prooi voor overvallers ed, en dus nooit alleen s'nachts rondlopen in een donker steegje of gelijkaardig

+1 , of ga voor peperspray als je je zo onveilig voelt

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

Weet u ik heb zelf een vlindermes en zou hem echt niet snel gebruiken dat is gewoon om mee te spelen versta je , geef uw zussen een busse lak dat kant u gebruiken als peperspray en dat ze haar sleutels tussen haar vingers steekt en recht op de oogkast slaat , de lastegaard gaat het wel voelen wees maar gerust en als u echt een mes wil koop dan een springmes de beste zijn in het zuiden van Frankrijk maar u zult er ook vinden hier aan de kust in Sint Idesbald in een kleine wapenshop douchet noemt het
hou u goed

eerste post en hij is al reclame aan het verkopen voor messen

2007....................

Ja, complete onzin dat het verboden is.:sad:
Je schijt je broek vol + je ligt te bibberen op te grond als je geraakt wordt, voor de rest is het redelijk veilig toch?:D
Die kan je voor cheap kopen in praag op de zwarte markt. De zwarte markt in praag is enge shit brah, allemaal enge china's om je heen en dan hoor je steeds het geluid van zo een teaser.

Ik heb altijd een machete in mijn jas steken, voor als ik joden zou tegen komen.

Ik vind dat iedereen een mes of geweer zou moeten dragen voor hun te verdedigen.

Ik heb een heel klein busje pepperspray in mn jas als ik 's avonds nog over straat moet. In duitsland voor 8 euro ofzo gekocht. Is eigenlijk om agressieve honden af te weren, dus dan helpt t ook wel op handtastelijke kerels haha

Ik heb een heel klein busje pepperspray in mn jas als ik 's avonds nog over straat moet. In duitsland voor 8 euro ofzo gekocht. Is eigenlijk om agressieve honden af te weren, dus dan helpt t ook wel op handtastelijke kerels haha

:fuux:

Ander slachtoffer zoeken ...

en wat wou je ze daarmee laten doen dan? een gozer neersteken als ze met ze 6e op dr afkomen, ah ja dat zal idd wel veel uithalen! en sowieso dat je zus(jes) dat niet durven...
je kan ze beter op kickboxen doen, of niet zo janken :)

---------- Toegevoegd om 21:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:18 ----------

je kan toch best goed kickboxen? box je de meeste jongens toch gwn neer? ook al heb je minder kracht, als die jongens niks kunnen qua vechtsport zijn een paar rake tikken toch wel genoeg?
stukke vernederender ook :D

---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------

Die kan je voor cheap kopen in praag op de zwarte markt. De zwarte markt in praag is enge shit brah, allemaal enge china's om je heen en dan hoor je steeds het geluid van zo een teaser.
heeft een strippend meisje/jonge een typisch geluid? wist ik niet!

---------- Toegevoegd om 21:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------

oh topic is ook echt al meer dan 3jaar oud..

goed topic! volgens mij krijg je echt de reacties die je wou!

hou u goed

je eerst post.... je dumpt meteen een topic uit 2007 en gaat stoer lopen praten...
ga toch lekker spelen in de zandbak k*t

Terug
Naar boven