MuscleMeat

Voeding beter dan Anabolen

Bezoekers in dit topic

13kg in 2 maanden i laughed.
 
Ik ben eens 20kg aangekomen in 1 dag, gekke was dat me,n vriendin ook 20kg was aangekomen. Dit vond ik heel vreemd, toen ben ik eens heel lang gaan nadenken en uit eindelijk tot de conclusie gekomen dat me weegschaal stuk was true story!
 
ik geloof niet dat het puur spierweefsel is,hoor je mij ook niet zeggen.
Jullie zijn de pro`s d8 ik zo daarom kom ik met mijn vraag hierheen.

Alleen kan ik jullie wel vertellen dat het geen vet zal zijn en echt 13KG in 2maanden is.
En er zal ook zeker wel wat spiergeheugen bij hebben gezeten en vocht en suiker zoals Big T al zij...maar mijn vraag is niet of het echt zo is dat ik 13KG ben aan gekomen want het is toch echt zo en hoe meer jullie tegen stribbelen hoe trotser ik word...

Of het nou vet,water,olie of een zak vol grind en dan op een weegschaal gaan staan....
Mijn vraag blijft,zou ik zo door kunnen blijven groeien als ik zo goed blijf opletten op mijn voeding,rust en training.
Die vraag is dus al beantwoord door Big T,en die zij nee er zal snel een stop aan komen.

Dus er worden anabolen bestelt volgende week,kijken of ik daar ook 13kg me kan aan komen haha:P

En over de foto`s,ik begin nu pas met foto`s want had zelf ook niet echt verwacht dat ik in 2 maanden zo veel zou groeien...

---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

Ik ben eens 20kg aangekomen in 1 dag, gekke was dat me,n vriendin ook 20kg was aangekomen. Dit vond ik heel vreemd, toen ben ik eens heel lang gaan nadenken en uit eindelijk tot de conclusie gekomen dat me weegschaal stuk was true story!

haha :eek:
 
Jouw realiteit is jouw realiteit en als jij je daar goed mee voelt is het belangrijker dan wat anderen je vertellen wat je wel of niet moet doen.
De meesten die een goede testo kuur doen zouden 13 kg in 2 cycles kunnen pakken, maar daar gaat het hier niet om.
Toen ik pas begon met trainen woog ik ook 72 en na 6 maanden had ik een gewicht van 94, niet superdroog maar droog genoeg.
Als je je eerste plateau bereikt heb je al snel de neiging om een kuur te gaan pakken, omdat je natuurlijk je progressie wilt behouden.
Mijn vraag is hier dan ook waarom je na zoveel "naturel" vooruitgang ineens een kuur wilt gaan pakken.
Je vooruitgang schijnt enorm te zijn qua gewicht, maar ben je ook tevreden met de shape van je lichaam die je hiermee hebt bereikt?
Dat is natuurlijk wel het allerbelangrijkste, als je het gewicht dat je hebt opgebouwd proportioneel in balans hebt mag je jezelf een schouderklop geven.
:cool:
 
Post je voedingschema? Ben wel benieuwd..
 
Het eersten wat ik dacht toen ik weer begon met trainen is,als het niet snel genoeg gaat gooi ik er een paar spuiten in...

Jij komt er wel. Good night sweet prince.
 
pics of nooit gebeurt
 
Jouw realiteit is jouw realiteit en als jij je daar goed mee voelt is het belangrijker dan wat anderen je vertellen wat je wel of niet moet doen.
De meesten die een goede testo kuur doen zouden 13 kg in 2 cycles kunnen pakken, maar daar gaat het hier niet om.
Toen ik pas begon met trainen woog ik ook 72 en na 6 maanden had ik een gewicht van 94, niet superdroog maar droog genoeg.
Als je je eerste plateau bereikt heb je al snel de neiging om een kuur te gaan pakken, omdat je natuurlijk je progressie wilt behouden.
Mijn vraag is hier dan ook waarom je na zoveel "naturel" vooruitgang ineens een kuur wilt gaan pakken.
Je vooruitgang schijnt enorm te zijn qua gewicht, maar ben je ook tevreden met de shape van je lichaam die je hiermee hebt bereikt?
Dat is natuurlijk wel het allerbelangrijkste, als je het gewicht dat je hebt opgebouwd proportioneel in balans hebt mag je jezelf een schouderklop geven.
:cool:

Jij bent in 6 maanden van 72 naar 94 gegaan.. dat is gwn 22 kilo in 6 maanden. Vind ik ook moeilijk te geloven dat je geen vet bent aangekomen..

Ik ben nu 6 maanden bezig en begon ook op 72kg. Ik zit nu op 80.2 en ik train als een beest en eet vrij schoon en boven behoefte..

Spieren aanmaken gaat niet zo snel hoor..
 
Jij bent in 6 maanden van 72 naar 94 gegaan.. dat is gwn 22 kilo in 6 maanden. Vind ik ook moeilijk te geloven dat je geen vet bent aangekomen..

Ik ben nu 6 maanden bezig en begon ook op 72kg. Ik zit nu op 80.2 en ik train als een beest en eet vrij schoon en boven behoefte..

Spieren aanmaken gaat niet zo snel hoor..

Herstel ik woog 78 in het begin, maar ik heb ook nooit beweert dat het alleen spieren waren, maar zoals er meer hier in dit topic weten is dat de eerste maanden snel kunnen gaan en ik was proportioneel redelijk massief voor naturel training, dat wilde ik zeggen.;)
 
Jij hebt waarschijnlijk niet eens in de gaten hoe veel 13 kg spier is. Met 13 kg spier extra kan je je hele garderobe vervangen!
 
Misschien potje pillen in je eten gevallen?
 
Paar dingen... je bent weer begonnen zeg je, dus je had al eerder getraind. Wat je nu gewonnen hebt is vooral vocht/suikers in je spieren, en dit vooral met spiergeheugen waarschijnlijk. Beginners kunnen het eerste jaar makkelijk 20 kg gewicht winnen (incl. vocht en vet). Daarna begint het pas echt en kost elke gram extra spier moeite. Wat jij dus doormaakt is niet ongewoon, maar maak jezelf vooral niet wijs dat dat 100% spierweefsel is en dat dat liedje van vlot kgs winnen nog lang blijft duren.

Top, dit kan wel eens het antwoord zijn op mijn vraag; ik heb vroeger veel getraind en ben sinds 4 maanden weer begonnen. Ik kom redelijk snel aan (paar kilo, moeilijk te zeggen omdat ik pas net begonnen ben mijn vetpercentage te meten [+/- 8% nu]) en verlies ook vet, maar zie er bepaald niet droog uit! Is dat voor een groot gedeelte vocht volgens jou? Zou best kunnen hoor. Ik hoorde wel van een vriend dat alles wat steviger oogt, het is dus wel zichtbaar voor de buitenwereld maar heb niet het gevoel dat het droge spiermassa is nee! Het ziet er stevig uit ja.

Vooral met spiergeheugen kun je vocht gaan vasthouden?

Ps: sorry voor het kapen van je topic leijntje, wel on topic verder toch?!
 
Top, dit kan wel eens het antwoord zijn op mijn vraag; ik heb vroeger veel getraind en ben sinds 4 maanden weer begonnen. Ik kom redelijk snel aan (paar kilo, moeilijk te zeggen omdat ik pas net begonnen ben mijn vetpercentage te meten [+/- 8% nu]) en verlies ook vet, maar zie er bepaald niet droog uit! Is dat voor een groot gedeelte vocht volgens jou? Zou best kunnen hoor. Ik hoorde wel van een vriend dat alles wat steviger oogt, het is dus wel zichtbaar voor de buitenwereld maar heb niet het gevoel dat het droge spiermassa is nee! Het ziet er stevig uit ja.

Vooral met spiergeheugen kun je vocht gaan vasthouden?

Ps: sorry voor het kapen van je topic leijntje, wel on topic verder toch?!

Hoe heb je je vetpercentage gemeten? 8% is behoorlijk droog hoor.
 
Het lukt mij ook wel om 13kg aan te komen in 2 weken.



























(ben alleen bang dat dan allemaal vet is)
 
ik geloof niet dat het puur spierweefsel is,hoor je mij ook niet zeggen.

Dus er worden anabolen bestelt volgende week,kijken of ik daar ook 13kg me kan aan komen haha:P

Naast ongeduldig ook nog korsakoff? Eerste post wil je toch heel duidelijk aan ons maken dat je 13 kilo pure spier bent aangekomen.

Hoelang ben je en wat weeg je? ik heb zo het gevoel dat je zo'n epic dun mannetje bent dat totaal de verkeerde mindset heeft en daardoor na 3 maandjes trainen meteen een spuit erin wil zetten zonder enig besef van consequenties en natuurlijke mogelijkheden.
 
Klopt, maar het kan wel. Eerste maanden na een lange stop gaan de kilo's er vlot aan als je goed eet. Maar hij moet niet denken dat dat allemaal zuiver spierweefsel is. Het zijn gewoon zijn spieren die zich volzuigen met energie en vocht. Daarna is het werken voor elke gram spier.


Klopt, ik zit nu ook aan een voedingsschema en ik ondervind het zelf..
Inmiddels 2.5 kilo aangekomen in 2 weken!

---------- Toegevoegd om 09:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:24 ----------

Naast ongeduldig ook nog korsakoff? Eerste post wil je toch heel duidelijk aan ons maken dat je 13 kilo pure spier bent aangekomen.

Hoelang ben je en wat weeg je? ik heb zo het gevoel dat je zo'n epic dun mannetje bent dat totaal de verkeerde mindset heeft en daardoor na 3 maandjes trainen meteen een spuit erin wil zetten zonder enig besef van consequenties en natuurlijke mogelijkheden.


rofl korsakoff hahaha:roflol:
 
Ga anders naar appie (actie deze week) en pak een stapel van 13x 1kg kipfilet op en vraag jezelf af of je echt zoveel spier ben aangekomen :D.
 
Met zwaar ondergewicht en het al eerder aangehaalde "spiergeheugen" zou je flink wat kilo's kunnen pakken in 2 maanden. Maar geloof je nou zelf dat je lichaam 13!! kg puur spierweefsel aanmaakt in 2 maanden ?!


Mischien wel als zn naam Kevin Levrone was...:p
 
Back
Naar boven