XXL Nutrition

Voeding beter dan Anabolen

Bezoekers in dit topic

Snappen jullie allemaal niet dat dit mannetje gewoon keihard zit te trollen? Even beweren een vetvrije mega-gain te maken in 2 maanden, dan van 1 persoon spontaan aannemen dat het waarschijnlijk wat af gaat nemen, en dus maar meteen aan de AAS gaan... keiharde bullshit.
Dus er worden anabolen bestelt volgende week,kijken of ik daar ook 13kg me kan aan komen haha:P
 
Snappen jullie allemaal niet dat dit mannetje gewoon keihard zit te trollen? Even beweren een vetvrije mega-gain te maken in 2 maanden, dan van 1 persoon spontaan aannemen dat het waarschijnlijk wat af gaat nemen, en dus maar meteen aan de AAS gaan... keiharde bullshit.
Doe altijd een kloon check bij dit soort topics en kon hier niets vinden. Kan dan nog altijd trol zijn maar de kans is wel kleiner. Ik denk dat hij gewoon slecht gemeten heeft of vooral vocht als spiermassa heeft aanzien. De rest zal wel onwetendheid zijn.
 
Pics or it didnt happen!
 
Hoe heb je je vetpercentage gemeten? 8% is behoorlijk droog hoor.

Ik denk dat er inderdaad niet veel klopt van het vetpercentage dat ik gemeten heb. K' heb het met een huidplooimeting gedaan (zelf). Een driepunts-meting (borst, buik, been). Bij borst en been zit totaal geen vet bij mij.... en ja... vervolgens kom je bij de buik en daar heb ik een laagje zitten. Dat heb ik vervolgens ingevuld in een online (scooby) "vetpercentage-berekenaar".

Heb net even gelezen dat mannelijke topsporters in wedstrijdvoorbereiding vaak rond de 8% zitten. Dat klopt bij mij nog niet inderdaad ;)
 
13kg in 2 maanden kan.

13kg geen vet kan niet eens in 2 jaar.

conclusie: ga ergens anders spelen
 
Heb net even gelezen dat mannelijke topsporters in wedstrijdvoorbereiding vaak rond de 8% zitten. Dat klopt bij mij nog niet inderdaad ;)
Wat voor sporters zijn dat?
 
We wachten nog steeds op pic's en een voedingsschema en dan nog iets met een lepel of een mes ofzo... :popcorn:
 
Train al wat langer als alleen die 2maanden.
Ben weer begonnen met trainen,maar heb altijd wel getraind.
Ik wil nu een kuur gaan bestellen,maar wat voor kuur raden jullie mij aan.
Zou een niet te zware kuur willen maar toch goed aan komen zonder Deca.
Ik weet dat jullie nu gaan zeggen ga eerst 2tot3 jaar trainen kom dan terug.
Maar vraag jullie om hulp en hoop een goed antwoord te krijgen.
Weeg 78kg,vet 11%,187cm lang en heb ook al heeeeel veeeeeeel nagedacht en gelezen,gezien bij vrienden.
Dus wat betreft zomaar beginnen aan een kuur doe ik niet.

En wat betreft geen foto's dus dan is het nooit gebeurt,tja dan is het helaas nooit gebeurt :cool:,zal wel wat foto's voor je maken van voor en na de kuur als je daar interesse in hebt?


Naast ongeduldig ook nog korsakoff? Eerste post wil je toch heel duidelijk aan ons maken dat je 13 kilo pure spier bent aangekomen.

Hoelang ben je en wat weeg je? ik heb zo het gevoel dat je zo'n epic dun mannetje bent dat totaal de verkeerde mindset heeft en daardoor na 3 maandjes trainen meteen een spuit erin wil zetten zonder enig besef van consequenties en natuurlijke mogelijkheden.


---------- Toegevoegd om 12:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ----------

ben niet van plan een heel schema neer te gaan zetten,geloven doe je me toch al niet.
Enigste wat ik je zeg is dat ik om de 2/3uur een maaltijd eet,verdeel mijn eiwitten over de dag en veel water kijk goed naar snelle suikers koolhydraten en natuurlijke vetten,daar kun je het me doen.
Verder eet ik grindtegels en stenen.

We wachten nog steeds op pic's en een voedingsschema en dan nog iets met een lepel of een mes ofzo... :popcorn:
 
Laatst bewerkt:
Dus er worden anabolen bestelt volgende week,kijken of ik daar ook 13kg me kan aan komen haha:P


---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------
13 kg in 2 maanden ,:roflol: word steeds gekker hier:roflol: en met die AAS reactie denk je nog serieus genomen te worden ook..
 
Ik wil je voedingsschemazien en pics van je strae.
 
Moet ik nou echt mijn schema gaan plaatsen jongens....
6maaltijden per dag...brinta,brinta,brinta,brinta,brinta,Banaan,kwark,pasta,rijst,kip,biefstuk,vis,water allemaal niet zo moeilijk.
Kijk ik ben blij dat jullie willen helpen maar wat wil je dat ik doe...
Ik kom hier niet om jullie te over tuigen dat ik 13kg aan ben gekomen in 2/3 maanden,ik kom hier met een vraag.
Dat jullie mij niet geloven schijt aan helaas..
 
Laatst bewerkt:
Wij zijn nieuwsgierig naar je voedingsschema, heeft niets te maken met of we je geloven of niet. Kunnen er misschien nog wel van leren als jij zegt er zoveel van aangekomen te zijn.
 
hahahaha...mooie mensen jullie.
Je snapt toch wel dat ik al wat meer weet en niet spontaan opeens na 3maanden trainen hier beland toch...
Heb al meer getraind in me leven als alleen die 3maanden,denk in 5jaar dat ik zeker 2 en een half jaar heb getraind alleen met veel stops er tussen.
Elk jaar train ik wel een maandje of 6/7...doe altijd goeie research en vraag alles.
En ben nu weer begonnen om nooit meer te stoppen!
Maja ik ben er weg van heb al geen zin om hier zoveel tijd aan te besteden,vraag het wel op een ander forum en dan vraag ik gewoon meteen naar de kuur zelf.

Snappen jullie allemaal niet dat dit mannetje gewoon keihard zit te trollen? Even beweren een vetvrije mega-gain te maken in 2 maanden, dan van 1 persoon spontaan aannemen dat het waarschijnlijk wat af gaat nemen, en dus maar meteen aan de AAS gaan... keiharde bullshit.
 
hahahaha...mooie mensen jullie.
Je snapt toch wel dat ik al wat meer weet en niet spontaan opeens na 3maanden trainen hier beland toch...
Heb al meer getraind in me leven als alleen die 3maanden,denk in 5jaar dat ik zeker 2 en een half jaar heb getraind alleen met veel stops er tussen.
Elk jaar train ik wel een maandje of 6/7...doe altijd goeie research en vraag alles.
En ben nu weer begonnen om nooit meer te stoppen!
Maja ik ben er weg van heb al geen zin om hier zoveel tijd aan te besteden,vraag het wel op een ander forum en dan vraag ik gewoon meteen naar de kuur zelf.

Daaaaaaag! vaag sneu mannetje:cool:
 
Oke gewoon negeren en topic sluiten.
 
Back
Naar boven