bramvdb
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 14%
gegroet iedereen.
ik heb de indruk dat ik wat blijf "hangen" in mijn lichaamsgewicht. tevens vind ik men vp wat te hoog( 14.85%)
ik probeer cleanbulk te doen. klopt men voeding? kan iemand me een schatting geven van hoeveel calorieen/koolhydraten/eiwitten,..
het brood wat ik regelmatig eet is voor 50 g(2 sneetjes) 140-170 calorieen
mijn gewicht is (in de avond) 67 kg.
ochtend: 700 ml melk 100 g brinta (eiwitshake gestopt wegens klachten lever)
verdeeld over de dag 12 sneeën brood met kipfilé,boterhamworst,..
warme maaltijd met minimaal vlees(fout,maar ik ben totaaaal geen vleeseter)
voor training eiwitshake,na training dextrose+ creatine, dan ga ik slapen ,vlak ervoor eet ik magere kwark.
wat ik me nog afvroeg,als ik cleanbulk,is men spierwinst (in droge massa) evenveel als ik telkens na de training nog eens half uur cardio doe? of zit ik dan te veel onder men behoefte en pak ik dan minder massa? dit is een stuk dat ik,hoeveel ik me ook inlees,totaal niet begrijp
bedankt!
Bram
ik heb de indruk dat ik wat blijf "hangen" in mijn lichaamsgewicht. tevens vind ik men vp wat te hoog( 14.85%)
ik probeer cleanbulk te doen. klopt men voeding? kan iemand me een schatting geven van hoeveel calorieen/koolhydraten/eiwitten,..
het brood wat ik regelmatig eet is voor 50 g(2 sneetjes) 140-170 calorieen
mijn gewicht is (in de avond) 67 kg.
ochtend: 700 ml melk 100 g brinta (eiwitshake gestopt wegens klachten lever)
verdeeld over de dag 12 sneeën brood met kipfilé,boterhamworst,..
warme maaltijd met minimaal vlees(fout,maar ik ben totaaaal geen vleeseter)
voor training eiwitshake,na training dextrose+ creatine, dan ga ik slapen ,vlak ervoor eet ik magere kwark.
wat ik me nog afvroeg,als ik cleanbulk,is men spierwinst (in droge massa) evenveel als ik telkens na de training nog eens half uur cardio doe? of zit ik dan te veel onder men behoefte en pak ik dan minder massa? dit is een stuk dat ik,hoeveel ik me ook inlees,totaal niet begrijp
bedankt!
Bram