MuscleMeat

Voeding die ik "onbeperkt" eten zonder aan te komen.

Enzyme

Zwalgertozer
Elite Member
Waardering
141
Omdat ik de hele dag door gewoon echt heel veel trek heb.:(
En dan toch neig dingen te gaan eten die ik niet continu moet eten zoals rijstwafels met pindakaas.Welke voeding kan ik allemaal "onbeperkt" eten zonder aan te komen.Gewoon puur om het honger gevoel te laten verdwijnen, vroeger loste ik dat altijd op dmv veel water te drinken maar me lichaam trap er niet meer in.

Ik zelf zat te denken aan wortels en komkommer.
Nog meer suggesties ?

Het kost toch meer calorieen om komkommer te verbranden, dan dat het product zelf bevat? dus kan je je lekker daarmee volproppen, of heb ik dat mis

Helaas, dat is niet zo - bij het bepalen van de Kcal is het verbranden van de komkommer al meegenomen. Daarentegen zit er wel behoorlijk weinig Kcal in komkommer, dus je kan er wat meer van eten dan van bijv. rijstwafels met pindakaas...

Groente (liefst rauw).

Groente kun je zo goed als onbeperkt eten inderdaad.

Klopt!
Groente bevat zogenaamde negatieve calorieën.
Dat wil zeggen dat je er meer calorieën voor verbrandt om de groente af te breken/verteren dan je eruit haalt.
En rauw is dat effect maximaal.

Waarom zou je in godsnaam dingen eten waar je niks aan hebt?

Kan het ook te maken hebben met de grootte van je maag? Misschien als je voorheen veel at dat hij even moet wennen aan de ''mindere'' voeding.

Als ik op dieet ben, pak ik regelmatig wat paprika;).

Waarom zou je in godsnaam dingen eten waar je niks aan hebt?

A. Je hebt er heel veel aan. Het zit boordevol anti-oxydanten en bevat kanker remmende stoffen.

B. Je hebt er heel veel aan wanneer je, zoals topicstarter aangaf, wel veel trek hebt, maar de calorieën wilt vermijden, bijvoorbeeld als je wilt afvallen.

Nul-calorie koekjes bakken met volgende ingredienten:
- water
- cellulose (koolhydraat)
- olestra (vet)
- sucralose (zoetstof)

winterpeen schijnt goed te vullen.

Ik heb net 100 gram popcorn gemaaktin de magnetron.... best wel een grote bak.

Nul-calorie koekjes bakken met volgende ingredienten:
- water
- cellulose (koolhydraat)
- olestra (vet)
- sucralose (zoetstof)

Grappig. Stel je voor dat er over 50 jaar ofzo echt zoiets dergelijks bestaat. Dat je net als Cola light ook een Mars Light hebt, met o kcals. :P

Grappig. Stel je voor dat er over 50 jaar ofzo echt zoiets dergelijks bestaat. Dat je net als Cola light ook een Mars Light hebt, met o kcals. :P

bij mij is het niet zozeer de honger dat er is want om de 2.5 uur wat eten krijg je gewoon geen honger van. het is gewoon de ****ing trek dat je hebt om lekkere dingen te gaan eten.

en dat los je echt niet op door groente te eten in ieder geval niet bij mij.

wilskracht en krachtig in het leven staan helpt je om door de dieet te gaan. in die opzichten maken veel mensen de fout.

Soep werkt ook goed. Neem dan niet die zoute zooi volgepropt met vermicelli. Je kan het goed zelf maken en werkt prima tegen de honger!

bij mij is het niet zozeer de honger dat er is want om de 2.5 uur wat eten krijg je gewoon geen honger van. het is gewoon de ****ing trek dat je hebt om lekkere dingen te gaan eten.

en dat los je echt niet op door groente te eten in ieder geval niet bij mij.

wilskracht en krachtig in het leven staan helpt je om door de dieet te gaan. in die opzichten maken veel mensen de fout.

100% mee eens

Terug
Naar boven