Klingon
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 36
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 28%
Dat hangt ervan af waar je hem in stopt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zoals al eerder gezegd zijn er érg veel producten waar weinig Kcal in zitten, alleen is het een fabeltje dat deze producten meer energie kosten om te verbranden dan dat er in zit (daar is met het bepalen van de voedingswaarde namelijk al rekening mee gehouden).
Kort komt het er op neer: rauwe groente en bepaalde soorten fruit.

brokoli brokoli en nog eens brokoli
oja en brokoli is ook goed tegen de honger![]()
Toen ik net gestopt was met roken, at ik een kilo rauwe wortels per dag. Ik kan dit niet aanraden. Na vier dagen crepeerde ik van de buikkrampen en ik heb jaren geen wortel kunnen zien.
tip zoek uit op welke tijdstippen jij het meeste last heb van honger en verplaats daar eiwitten en vetten heen.Omdat ik de hele dag door gewoon echt heel veel trek heb.
En dan toch neig dingen te gaan eten die ik niet continu moet eten zoals rijstwafels met pindakaas.Welke voeding kan ik allemaal "onbeperkt" eten zonder aan te komen.Gewoon puur om het honger gevoel te laten verdwijnen, vroeger loste ik dat altijd op dmv veel water te drinken maar me lichaam trap er niet meer in.
Ik zelf zat te denken aan wortels en komkommer.
Nog meer suggesties ?