carbonfibre
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Krijgen jullie nooit vragen van: waarom eet je dat of haha kijk hem nou??
Als ik op myn sgool rijst enz. zou meenemen zou ik vierkant uitgelachen worden![]()
Hoe is het bij jullie gegaan? Ik wil wel eens noodles meenemen![]()

Als ik op myn sgool rijst enz. zou meenemen zou ik vierkant uitgelachen worden![]()

@ bosshogg dan doe ik geen enter meer, speciaal voor jou. maar wat is IF? ik kon het nergens vinden op google
Ligt aan je leeftijd en opleiding. Maar lekker boeie, ze lachen je een keer uit en de volgende keer is het al niet meer grappig en kan jij gewoon lekker rustig je rijst opeten. Hoogstens zullen ze vragen: 'alweer rijst?' Alsof hun elke dag iets anders meenemen.Krijgen jullie nooit vragen van: waarom eet je dat of haha kijk hem nou??

Ik doe ook sport opleiding ben het ook ng allemaal aan het uitzoeken. Nu eet ik voor ik weg ga 2 broodjes en neem 4broodjes vifit en water mee voor een dag van 9-13.30 als ik thuis kom pak ik cashwnoten en 2 broodjes dan 2 eierkoeken avond maaltijd en daarna naar me training als ik thuis kom whey shake en ik ga naar me bed toe. Als ik een lagere dag maak gewoon extra brood mee moet het ook allemaal nog uitzoeken maar zo ongeveer eet ik op een dag