Fitness Seller

voeding meenemen naar school

Gewoon IF doen wel zo makkelijk.

Krijgen jullie nooit vragen van: waarom eet je dat of haha kijk hem nou??
Als ik op myn sgool rijst enz. zou meenemen zou ik vierkant uitgelachen worden:mad:
Hoe is het bij jullie gegaan? Ik wil wel eens noodles meenemen :P

wat is er mis met volkoren brood kippewit of zalm ertussen..kan toch perfect op school?

Als ik op myn sgool rijst enz. zou meenemen zou ik vierkant uitgelachen worden:mad:

Laat hun maar lekker broodjes frikandel of wat dan ook eten, ik neem mijn rijst en smul bij mijn gedachten waar ik naartoe ga werken.
En inderdaad, volkorenbrood met kipfilet en pindakaas is niks mis mee:D

ikzelf maak gewoon 2 gerechten voor mijn 2 pauzes klaar. de ene met pasta en kip of vis en de ander gewoon brood met kalkoen filet.

gewoon de avond van te voren bereiden en in de koelkast doen. kan geen kwaad

---------- Post toegevoegd Sun 9 Sep 2012 om 11:24 ----------

vorige week begonnen met voedingsschema en werd inderdaad wel een beetje scheef aangekeken. maar boeit me niet eigenlijk. ik word er gezonder van terwijl hun met hun vette shit alleen maar achteruit gaan :)

Is zij geen kloon? Er was er nog 1 die na elke zin een enter deed. Dat vond ik altijd zo irritant.

Of je gooit wat havermout en whey met melk in de blender en dat drink je snel op in de pauze. Je vaste maaltijden houd je dan voor thuis.

• Topic Starter Topic Starter
@ bosshogg dan doe ik geen enter meer, speciaal voor jou. maar wat is IF? ik kon het nergens vinden op google

@ bosshogg dan doe ik geen enter meer, speciaal voor jou. maar wat is IF? ik kon het nergens vinden op google

intermittent fasting, maar dat vind ik een beetje een bullshit antwoord op de vraag wat moet ik mee naar school nemen?

In dit topic probeer ik wat goede recepten te krijgen voor dingen die je mee kan nemen, als afwisseling van brood: http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/neem-jij-mee-eten-naar-school-studie-werk-316934/

En dit is ook nog wel lekker om mee te nemen: http://forum.dutchbodybuilding.com/f33/wrap-omelet-gerookte-zalm-317308/

Kip en groenten zijn natuurlijk gewoon prima koud te eten, als het maar eerst bereidt is. Dus je kan bijvoorbeeld ook een koude pastasalade met kip maken. Heb je echt geen tijd/zin om eerst kip klaar te maken? Dan kan je een bakje gerookte kip kopen.

Ligt aan je leeftijd en opleiding. Maar lekker boeie, ze lachen je een keer uit en de volgende keer is het al niet meer grappig en kan jij gewoon lekker rustig je rijst opeten. Hoogstens zullen ze vragen: 'alweer rijst?' Alsof hun elke dag iets anders meenemen.:o

Ik doe ook sport opleiding ben het ook ng allemaal aan het uitzoeken. Nu eet ik voor ik weg ga 2 broodjes en neem 4broodjes vifit en water mee voor een dag van 9-13.30 als ik thuis kom pak ik cashwnoten en 2 broodjes dan 2 eierkoeken avond maaltijd en daarna naar me training als ik thuis kom whey shake en ik ga naar me bed toe. Als ik een lagere dag maak gewoon extra brood mee moet het ook allemaal nog uitzoeken maar zo ongeveer eet ik op een dag

Ik zit momenteel in een studentenhuis in Curacao voor 5 maanden. De eerste dagen werd ik raar aangekeken maar nu hebben ze allemaal respect voor me :)

Avond ervoor kokkerellen en alles in bakjes douwen in de koelkast en volgende dag me tas vullen met eten en weinig boeken. Zo kom ikde dag door.

Voor bacterieen hoef je niet bang te zijn, goed koken, goed afkoelen en goed bedekken.

Mij boeit het totaal niet hoe mensen over me eten denken. Ik vind het juist mooi als iedereen kijkt terwijl ik heerlijk gezond aan het eten ben.

Fruit haal ik meestal even tussendoor in de pauze bij de supermarkt. In het verleden is het vaakb beurs geworden.

• Topic Starter Topic Starter
Ik doe ook sport opleiding ben het ook ng allemaal aan het uitzoeken. Nu eet ik voor ik weg ga 2 broodjes en neem 4broodjes vifit en water mee voor een dag van 9-13.30 als ik thuis kom pak ik cashwnoten en 2 broodjes dan 2 eierkoeken avond maaltijd en daarna naar me training als ik thuis kom whey shake en ik ga naar me bed toe. Als ik een lagere dag maak gewoon extra brood mee moet het ook allemaal nog uitzoeken maar zo ongeveer eet ik op een dag

lekker gezond meid, al die suikers!

Welke suikers zie jij?

En koolhydraten zijn nu eenmaal suikers he . . . Als je wilt gainen moet je dat eten.
Hetgeen niet goed is zijn processed suikers, want daar wordt je nu eenmaal vetter van. Alhoewel in je bulk dit nog steeds beter is dan verhongeren en je spieren gaan gebruiken als energie bron. Betekent niet dat ik dit goedkeur. Maar het is erger om zonder energie te vallen en dus je spieren aan te spreken wanneer je probeert te gainen, dan de beetje vet die je aanmaakt.

Tom Venuto heeft ooit de opmerking gemaakt dat junk food zoals Mc Donalds helemaal niet zo slecht is, je hebt alles in een hamburger zitten. Je gaat er wel dik van worden :-).

Edit: je opmerking was niet echt opbouwend.
Als je dan toch wilt zeggen 'lekker gezond meid, al die suikers!' Zet er dan tenminste achter welke suikers je juist bedoelt en indien je het weet hoe je het zou aanpassen

In de vifit en de eierkoeken zit wel aardig wat suiker...
Die zou je beter kunnen vervangen door halfvolle melk of yoghurt.
In plaats van eierkoeken gewoon brood nemen of iets dergelijks.

Terug
Naar boven