MuscleMeat

voeding na cutting cycle

marlymass

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
ik ga nu voor de 3e keer droog trainen maar zit met een vraag
hoe bepalen jullie het eetgedrag als je klaar en knijtertje droog ben
gaan jullie gewoon op onderhoudsniveau zitten of blijven jullie laag in calorieen?
ik ben na alle 3 de keren gewoon weer gaan vreten als een beest.
het lijkt mij als je laag in de callorien blijft zitten dat je je gewonnen resultaat kwa definitie van de kuur verliest maar ook als je op onderhouds niveau gaat zitten zet ik denk ik wel weer wat vet vocht aan terwijl ik de hele zomer wel laag in bf% wil blijven

Vet kom je bij wanneer je weer teveel Kcal nuttigt dan nodig is he, denk ik zo.

ja dat begrijpt hij ook wel denk ik, maar wat hij bedoelt is dat als je weer te weinig gaat eten dat je dan weer spiermassa zal afvallen.
ik denk dat als je egt droog wil blijven dat je na n kuurtje sowieso spiermassa zal afvallen.

het is nou eenmaal zo wanneer je met as stopt, je lichaam minder efficient omgaat met voedingsstoffen, je zult dus na je kuur altijd minder scherp worden dan ON...

wil je niet te veel aankomen zou ik gewoon op onderhoud gaan zitten, en evt. wat clen toevoegen in je nakuur.

• Topic Starter Topic Starter
dus g21 wel hoger in kcals gaan zitten?
het is dus niet verstandig gewoon je voeding onder onderhoud veder te gaan
want het is toch in principe streve naar een kwaliteits verbetering en niet een echte toename?
ik had vernomen dat spierkwaliteit beter aan je body blijft hangen als de massa die je aanzet na bvb een d-bol test deca kuur

als je onder onderhoud gaat zitten zal je lichaam niet in staat zijn zn shape/massa vast te houden, je test levels na een kuur zijn namelijk nog te laag. ik zou op onderhoud gaan zitten tot een maand na je nakuur, dan kun je relatief weer veiliger gaan cutten!

Terug
Naar boven