MuscleMeat

Voeding schema DC

Dutch cowboy

Novice
Waardering
0
Beste DBBers,

In de bijlagen heb ik mijn voeding schema geupload. Graag wil ik hierover feedback ontvangen.

Let op: Mijn avond eten is niet ingevuld, dit aangezien het iedere dag verschilt en ik geen standaard waarde hiervoor weet aan te houden.

Doelstelling: Massa opbouwen met hetzelfde vet% als wat ik nu heb (10-12% ongeveer)

Groet,
Dutch Cowboy

Bijlagen

3 whey shakes op een dag is nergens voor nodig.
1 bij het ontbijt en 1 na de workout is voldoende.
De banaan van 12:00 zou ik als ik jou was ook bij het ontbijt eten, en dan halfvolle melk nemen.
Mocht je dan nog niet aan je kcal komen, dan zou ik wat noten of pinda's bij je kwark eten.

• Topic Starter Topic Starter
Oke, erg bedankt voor de tip!

Meer tips zijn altijd welkom natuurlijk.

Mijn ontbijt maak ik altijd klaar d.m.v. Alles in een shakebeker en dan opdrinken (niet verwarmen dus). Maakt dit iets uit voor de voedingswaarde trouwens?

Laatst bewerkt:
Nee maakt niets uit, verwarmen of niet verwarmen kan helemaal geen kwaad / de voedingswaarde veranderd niet.

• Topic Starter Topic Starter
Als ik trouwens 2 shakes pak ben ik bang teweinig eiwit binnen te krijgen. Heb even rond gezocht maar ik lees verschillende grammen eiwitten die bij mijn gewicht horen.

Als ik 30% neem v me onderhoud moet ik ongeveer 203gr binnen krijgen. Terwijl als ik 2x me bw doe heb ik maar 130 gr nodig. Wat is nu voldoende?

En stel ik hoef maar 130gr, dan rest opvullen met koolhydraten om toch aan me kcal's te komen?

Verdere feedback op mijn schema is meer dan welkom.

Prestigio hartstikke bedankt voor je hulp tot dusver!

Volgens je schema weeg je 66kg.
2*66kg = 132 dus zeg 135g eiwitten is het minimum
2,5*66kg = 171 dus zeg 175g eiwitten is aangeraden.
Ik zou als ik jou was zo'n 175g eiwitten (700kcal) proberen te hanteren.
Voor de vetten zou ik rond 75g (675kcal) gaan zitten
De rest opvullen met koolhydraten.
Dus als je behoefte 2800kcal is, heb je zo'n (2800 - 700 - 675 = 1425kcal) 360g koolhydraten nodig.

Terug
Naar boven