MuscleMeat

voeding schema

Arie W

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
86kg
Vetpercentage
11%
Hallo ik ben pieter

Ik train in totaal 3 jaar Ben sinds mijn ziekte (pfeiffer1.5 jaar last van gehad) weer een half jaar full aan het trainen. Mijn doel is om met sterksteman wedstrijden mee te doen.. Ik heb op dit moment geen werk dus doe weinig. Ik train 3x per week soms 4 keer.Maar ik heb nog nooit echt een voedingsschema gehad, ik weeg 115 kg lengte 1.90 cm en 22% vet. Aan jullie de vraag wat kan ik verbeteren hoeft niet een pro schema te worden.
Dit eet ik zoal:
smorgens uur of 10 : 1 liter brinta
smiddags 12 : 4 stukken brood met rookvlees of kipfile (of wittebonen in tomatesaus )
15 : 2 stukken brood met rookvlees (halfpakje)
1730 : aardappelen met groente en vlees (eten wat de potschaft)
voor het slapen gaan: 500 gram kwark

Mijn doel is veel kracht dus een 6 pack hoeft niet zo !!
alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Ik zou toch minstens 6x per dag proberen eten;
En voor de samenstelling van je voedingsschema zou je best ff stickies inkijken of
zoekfunctie gebruiken naar voedingsschema's :)

Ik wil alleen even zeggen dat je je op 22% vet geen angst hoeft te maken dat je six-pack per ongeluk door komt.

Vind het trouwens een slecht schema. Staan geen macro's en totalen bij en het oogt me ook wat te weinig voor groei (niet dat ik zeg dat je moet groeien als je op 22% staat, maar goed het is jouw lijf)

Hoi Arie,

Ik zou als ik jouw was een echt voedingsschemagaan aanhouden.

Je brood zou ik zeker weten vervangen door zilvervlies rijst!
Zoals de grote helden zeggen, BROOD IS GIF!

je ontbijt kan een stuk uitgebreider, probeer te letten op je calorie.eiwit,kolydraat,en vet inname.

Ik heb toevallig een voedingsschemagepost zojuist, deze staat onder voeding en heet
VOEDINGSCHEMA CUTTEN, ik gebruik deze om droog te trainen, maar ik weet zeker dat JIJ met het verhogen van de hoeveelheden, heel sterk kan worden voor jouw wedstrijden in de toekomst, mits je HARD en goed traind!.

kijk even na dit schema, en pas het aan zodat jij dit vol kan houden!!!

tevens ben ik het eens met WAZZUP maak je om die sixpack geen zorgen.

Groeten

Danny

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb al wat rond gekeken, maar ik heb er weinig verstand van. Daarom post ik het hier ;) En ik bedoel ik hoef niet droog te zijn. gaat mij puur om meer kracht.

Mij stats zijn bechpress 1x130 kg deathlift 1x200kg squat 1x195

---------- Toegevoegd om 14:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:22 ----------

thnx Tearyourskin ik zal even kijken!!!

---------- Toegevoegd om 14:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------

Terug
Naar boven