Arie W
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 11%
Hallo ik ben pieter
Ik train in totaal 3 jaar Ben sinds mijn ziekte (pfeiffer1.5 jaar last van gehad) weer een half jaar full aan het trainen. Mijn doel is om met sterksteman wedstrijden mee te doen.. Ik heb op dit moment geen werk dus doe weinig. Ik train 3x per week soms 4 keer.Maar ik heb nog nooit echt een voedingsschema gehad, ik weeg 115 kg lengte 1.90 cm en 22% vet. Aan jullie de vraag wat kan ik verbeteren hoeft niet een pro schema te worden.
Dit eet ik zoal:
smorgens uur of 10 : 1 liter brinta
smiddags 12 : 4 stukken brood met rookvlees of kipfile (of wittebonen in tomatesaus )
15 : 2 stukken brood met rookvlees (halfpakje)
1730 : aardappelen met groente en vlees (eten wat de potschaft)
voor het slapen gaan: 500 gram kwark
Mijn doel is veel kracht dus een 6 pack hoeft niet zo !!
alvast bedankt
Ik train in totaal 3 jaar Ben sinds mijn ziekte (pfeiffer1.5 jaar last van gehad) weer een half jaar full aan het trainen. Mijn doel is om met sterksteman wedstrijden mee te doen.. Ik heb op dit moment geen werk dus doe weinig. Ik train 3x per week soms 4 keer.Maar ik heb nog nooit echt een voedingsschema gehad, ik weeg 115 kg lengte 1.90 cm en 22% vet. Aan jullie de vraag wat kan ik verbeteren hoeft niet een pro schema te worden.
Dit eet ik zoal:
smorgens uur of 10 : 1 liter brinta
smiddags 12 : 4 stukken brood met rookvlees of kipfile (of wittebonen in tomatesaus )
15 : 2 stukken brood met rookvlees (halfpakje)
1730 : aardappelen met groente en vlees (eten wat de potschaft)
voor het slapen gaan: 500 gram kwark
Mijn doel is veel kracht dus een 6 pack hoeft niet zo !!
alvast bedankt
Laatst bewerkt:

En ik bedoel ik hoef niet droog te zijn. gaat mij puur om meer kracht.