AndroidHealthClinic

Voeding tijdelijk aanvullen met Weight Gainer?

Hucci

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Hallo,

Ik heb ongeveer anderhalve maand geleden een voedingsschema gemaakt om te bulken waarbij
ik ongeveer 3500 kcal per dag binnen moet krijgen.
Echter krijg ik dit nooit binnen wegens tijdgebrek. Ik heb 2 baantjes tot het eind van de zomervakantie en heb
een erg onregelmatig werkschema. Hierdoor heb ik niet voldoende tijd om mijn voeding naar binnen te werken.

Ik vroeg me af of het daarom verstandig is om tijdelijk weight gainer te gebruiken. Zodra ik weer naar school ga heb ik een regelmatig rooster en kan ik mijn voedingsschema (aanpassen en) vervolgen.

Is het de moeite om gedurende een maand weight gainer te gebruiken om toch aan te komen of is dit overbodig.

Alvast bedankt!

Tuurlijk kan dit , als jij maar aan je macro's kan komen.
Zoal ik al vaak in andere ''ik heb geen tijd om te eten topics'' zeg:

Eet waneer je tijd hebt?
Je kunt mij niet wijs maken dat je in de ochtend,middag,avond geen tijd hebt om te eten.

Tuurlijk kan dit , als jij maar aan je macro's kan komen.
Zoal ik al vaak in andere ''ik heb geen tijd om te eten topics'' zeg:

Eet waneer je tijd hebt?
Je kunt mij niet wijs maken dat je in de ochtend,middag,avond geen tijd hebt om te eten.

Dit dus, en er is voeding genoeg dat je bijna even snel kan opeten dan dat je een shake naar binnen werkt. Je hebt drukke werkdagen => Maak al je voeding voor een hele week op een vrije dag (bijvoorbeeld weekend) weeg het af en steek het in doosjes, de maaltijden voor de eerste 2-3dagen kunnen gewoon in de koelkast en de rest steek je in de diepvrieser (de avond voor je je diepvriesmaaltijden nodig hebt haal je deze eruit en steek je ze in de gewone koelkast zodat ze kunnen ontdooien).

200 gram oats, 100 gram whey, 10 ml olijfolie. Rond de 1000 kcals:)

Terug
Naar boven