MuscleMeat

voeding tijdens kuurtje dboll en winstrol

shaker

Cool Novice
Waardering
2
hoi ik ben bezig met kuurtje dbollen winstrol en wilde vragen of dit een beetje een goed voedingsschema is waar ik mee bezig ben:Kom hieruit op ca. 4000 kcal per dag en ca. 200 eiwit?? Is deze prima of suggesties voor aanpassing??

ontbijt:
- 500 gr magere kwark
- 2 boterhammen met pasta
- glas melk

Tussendoor:
- 2 plakjes ontbijtkoek
- 1 banaan
- 2 boterhammen met kipfilet
- 2 eierkoeken

Tussendoor:
- 2 krentenbollen
- 1 eierkoek
- 1 eiwitshake

Tussendoor:
- weightgainer

Avondeten:
- verschild..maar meestal rijst, kip, groentes, pasta en bak vla erna

Tussendoor:
- weightgainer
- 1 banaan
- 2 eierkoeken

Voor slapen:
- handje met noten
- 1 krentenbol

hoezo pasta?? neem dan pindakaas daar wordt je groot en sterk van :D

zet ff wat stats neer van je zelf .. leeftijd lengte en gewicht

Dboll en winstrol , waarom voor die combinatie gekozen?

Waarom niet?? voor die combinatie kiezen???

Hij heeft vragen over zn voeding en vraagt geen commentaar over zn kuur. Sommige gasten hier op deze board hebben nogal moeite om normaal antwoord te geven als iemand hulp nodig heeft of om raad vraagt.:mad:

Als jij met de voedingsschemadie je nu gebruikt groeit zou ik er gewoon mee doorgaan en zoniet voeg je er wat aan toe..

Is dat 4000 kcal ???

Ik geloof er geen biet van.

15 plakken brood is ongeveer 1000 kcal. Jij eet er 8.

Kom op kerel, verdiep je eens wat meer in je voeding.

Die krentenbollen bevatten wel veel suiker. Maar zijn per stuk wel goed voor zo'n 200 kcal. Maarja ik zou ze toch inwisselen voor iets anders.

2Ripped4U zei:
Die krentenbollen bevatten wel veel suiker. Maar zijn per stuk wel goed voor zo'n 200 kcal. Maarja ik zou ze toch inwisselen voor iets anders.

fruit suikers he... weinig Loze suikers maar des al niet te min suiker... eet ipv 1 krentebol 2 10meer granen boterhammen of zelfs 3

en eierkoeken ?

en eierkoeken? dat zijn niet die suikerbommen toch?

Bij de tweede tussendoor zou ik nog een maaltijd pakken, een pasta maaltijd die je vast in je schema gooit, met tonijn, om zo je calorie-inname op te voeren. Pak 'em anders een uur of anderhalf voor je gaat trainen, betekent extra energie voor je workout.

Om me er toch even te bemoeien; Mensen nemen vaak een dbol/winstrol kuur omdat ze heel graag willen stacken maar doodsbang zijn voor naalden.
Gevolg: Een kuur die ten eerste niet aansluit op de principes (je zet een vocht/vet-trekkend massa-middel naast een cutting-product, dat werkt tegen elkaar in) en een enórme belasting op je lever.

Ik zou voor het slapen gaan wat eiwitten nemen ipv een krentebol en wat noten.

500gr kwark voor 't slapen gaan :)

Vult lekker en de vetten die die noten opleveren gebruik je toch niet in je slaap, zonde.

• Topic Starter Topic Starter
thanks voor jullie replies!! zal me schema iets gaan aanpassen hierdoor!!

zou ook zowiezo veel meer brood erbij eten,
zeker 15 sneetjes per dag ofzo 3 met pindakaas, 4 met kipfilet etc..

DBC01 zei:
Gevolg: Een kuur die ten eerste niet aansluit op de principes (je zet een vocht/vet-trekkend massa-middel naast een cutting-product, dat werkt tegen elkaar in) en een enórme belasting op je lever.

Nee hoor, ik zou het juist beaamen om een DHT naast een aromatiserend steroïde neer te zetten. Het heeft helemaal geen antagonistisch effect oid.

Wel een hele zware belasting op de lever. Zeker als je tegelijk begint met de orals, krijgt je lever het wel zwaar.

DBC01 zei:
500gr kwark voor 't slapen gaan :)

Vult lekker en de vetten die die noten opleveren gebruik je toch niet in je slaap, zonde.

Die vetten worden gebruikt om de 'langzame' eiwitten van de kwark langzamer te laten verteren. Daardoor heb je over een langere periode eiwitten beschikbaar.

Noten voor het slapen gaan is prima.

jeremia zei:
Hij heeft vragen over zn voeding en vraagt geen commentaar over zn kuur. Sommige gasten hier op deze board hebben nogal moeite om normaal antwoord te geven als iemand hulp nodig heeft of om raad vraagt.:mad:
Als iemand een slechte kuur neerzet en hulp voor voeding vraagt dan kan je dat verwachten. Bij de combi d-bol of winstrol moet ik onwillekeurig direct denken aan gasten die te bang zijn om te spuiten en daarom hun lever maar vernachelen.

Als iemand een goede kuur neerzet met een slecht voedingsschema krijgt die daar ook commentaar op. Dat is NORMAAL en wat niet normaal is, is om het kuurschema te gaan beoordelen terwijl het voedingsschema, dat aan alle kanten rammelt, ongemoeid te laten. Waarom niet? Omdat het elkaar beinvloedt.

shaker zei:
hoi ik ben bezig met kuurtje dbollen winstrol en wilde vragen of dit een beetje een goed voedingsschema is waar ik mee bezig ben:Kom hieruit op ca. 4000 kcal per dag en ca. 200 eiwit?? Is deze prima of suggesties voor aanpassing??

ontbijt:
- 500 gr magere kwark
- glas melk

Tussendoor:
- 2 plakjes ontbijtkoek
- 1 banaan
- 2 eierkoeken

Tussendoor:
- 2 krentenbollen
- 1 eierkoek
- 1 eiwitshake

Tussendoor:
- weightgainer

Avondeten:
- verschild..maar meestal rijst, kip, groentes, pasta en bak vla erna

Tussendoor:
- weightgainer
- 1 banaan
- 2 eierkoeken

Voor slapen:
- handje met noten
- 1 krentenbol
Vervang de pasta door pindakaas.
Vervang de ontbijtkoek, eierkoeken en krentenbollen door volkorenbrood, rijst, havermout en muesli. En gooi die bananen eruit.
Veel te veel suikers en verzadigde vetten zo.

Terug
Naar boven