MuscleMeat

voeding

ONE M7

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
Hooi,

Ik ben 17 jaar en ga nu ruim 3 maanden 3 keer per week bijna anderhalf uur naar de sportschool. Ik doe als warming up 2 km roeien en als cooling down 10 min spinnen (sla ik nog weleens over als ik geen kracht meer heb want moet toch nog fietsen naar huis). Alle tijd daar tussen doe ik kracht voor alleen mn bovenlichaam niks met machines maar alles met losse gewichten en mn eigen lichaamsgewicht.

Ik ben dus 17 jaar
184 cm en 72 kg
Mn vetpercentage weet ik niet precies maar als ik t vergelijk met vrienden die het wel weten schat ik tussen de 8-11 %

Alleen omdat ik nog thuis woon en nog twee broertjes heb kan ik niet van mn ouders eisen dat ik 3 eieren per dag eet enzo. Maar ik wil wel graag veel spieropbouwende voedingsstoffen binnen krijgen en zo min mogelijk vet dat op mn buik wordt opgeslagen

Mn doel is om een redelijk gespierd lichaam te kweken met sixpack

Kunnen jullie me tips geven met wat handig is om te eten zonder dat ik veel klaar moet maken?

Alvast heel erg bedankt!

Laat je broertjes hun vlees en eieren inleveren

Werken en zelf eieren kopen.

lees de sticky's bij voeding

Ik heb ook een broer en zusje thuis, is geen probleem.
Hoeft niet duur te zijn: havermout, rijst, pasta, brood, melk, kwark, kip, tonijn, kaas 20/30+, pinda's, pindakaas.
Zo moet je aardig ver kunnen komen.

Lees de stickeys ff, bereken je caloriebehoefte, en maak een voedingsschema, laat die hier vervolgens controleren.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb ook een broer en zusje thuis, is geen probleem.
Hoeft niet duur te zijn: havermout, rijst, pasta, brood, melk, kwark, kip, tonijn, kaas 20/30+, pinda's, pindakaas.
Zo moet je aardig ver kunnen komen.

Lees de stickeys ff, bereken je caloriebehoefte, en maak een voedingsschema, laat die hier vervolgens controleren.

Heel erg bedankt voor de tip!
Ik ga het doorlezen en er aan beginnen.
Ik wil het wel gelijk goed en uitgebreid doen dus er gaat misschien wat tijd in zitten, maar dan heb je ook wat;)

---------- Toegevoegd om 16:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:48 ----------

Ik heb net verkend hoeveel calorieën ik nu eet
Dit zijn er ongeveer 2000-2200 per dag (ik dacht dat ik er meer at)
Volgens verschillende calorieën tellers zou ik eigenlijk tussen de 2700-3000 kcal binnen moeten krijgen

Als ik voor deze extra kcal gewoon gezonde producten kies komen ze er dan niet als extra buikvet bij?

Nee, want je zit nu nog onder je verbruik. Dus als je op je verbruik gaat zitten zul je niet aankomen/afvallen.

Terug
Naar boven