AndroidHealthClinic

voedings schema die JIJ gebruikt!

je hoeft niet perce te traine om in deze site te kome bezoeke,, ik kan ook wat tips enzo overnemem zoals ik dat nu doe

tips zoals je het nu doet?

je traint niet en je eet niet juist?

wat voor tips dan?

niet aan je derde been trekken???

ik train niet nee want ik ben nog niet uit gegroeid. als ik nu ga traine is het schadelijk voor mijn spieren voor later dan kan t ie niet meer verder groeien.

BS !

Je kan dan toch gewoon met lichte gewichten trainen.

en als ik op de pc zit ga ik niet gauw naar deze site!

Je zou beter wat meer op deze site lezen dan zou je zo geen domme vragen stellen.

ps: ik hoef geen onzin van jullie ik wil alleen maar jullie eetschema zodat ik de mijne kan aan pase!;) kan je mij niet helpe?, reageer dan niet

Maak gewoon zelf 1 ,is toch niet zo moeilijk.

• Topic Starter Topic Starter
BS !

Je kan dan toch gewoon met lichte gewichten trainen.

Je zou beter wat meer op deze site lezen dan zou je zo geen domme vragen stellen.

Maak gewoon zelf 1 ,is toch niet zo moeilijk.
licht traine niet man,, ik wil gelijk goed beginne,, en domme vrage? hoezo? ik vraag jullie om en gunst

licht traine niet man,, ik wil gelijk goed beginne,

Wat ga je doen,eerst nog enkele jaren wachten en dan tot de conclusie komen dat het verspilde jaren zijn en dat je veel eerder had moeten beginnen.

Als je nu begint met licht te trainen en dan bouw je al een basis op.

• Topic Starter Topic Starter
Wat ga je doen,eerst nog enkele jaren wachten en dan tot de conclusie komen dat het verspilde jaren zijn en dat je veel eerder had moeten beginnen.

Als je nu begint met licht te trainen en dan bouw je al een basis op.

okeey maar krijg ik ook wat bredere sportievere lichaam? meer spier enzo? want laag beginne is egt te licht denk ik

okeey maar krijg ik ook wat bredere sportievere lichaam? meer spier enzo? want laag beginne is egt te licht denk ik

je wilt niet beginnen

je wilt niet laag beginnen

je wilt tegen de zomer een beestenlichaam

gaat niet lukken, dat snap je nu toch wel??

je bent 16, je kunt makkelijk gaan trainen
dunne polsjes/enkels is gewoon je bouw, doe je niks aan

Terug
Naar boven