AndroidHealthClinic

voedings schema die JIJ gebruikt!

je botstructuur kun je niet trainen...maar dat geeft niet
het gaat eerder om de sterkte van je pezen..en die kun je wel verstevigen door nu gewoon te gaan trainen+goed te gaan eten(heel belangrijk dat eten, echt) en dan rustig opbouwen en over een 3-6maanden ga je gewoon echt je best doen en zo zwaar mogelijke gewichten voor jou doen gebruiken.... je kunt als je het goed aanpakt deze zomer met een redelijk lichaampje voor de dag komen. Mits je goed eet en wat aanleg hebt.
Maar je gaat er niet als een bodybuilder uit zien, en zelfs niet als een afgetrainde beachboy, daar mag je 3-10 jaar discipline voor uittrekken.

En niet uitstellen..ik wou dat ik op me 16'de was begonnen gozer. Je krijgt er later spijt van :)

Tiener sectie is altijd lachen :roflol:

VoEdInGsGeMa iS EgT VoR MiEtJuHs mAn11111!! HiHi lOl dUzZ *oNe lUv* Ik zEg gEwOn 2 uR PeR D4G KnAl3n iN De gYm jWt1!!11!1 HiHi lOl *OnE LuV* aL$ jE GoEnOeG In dE GyM ZiT GrOeI J3 tOg wEl

lEkEr1!!1! HiHi dUzZ *oNe lUv* VeL OpDrUkEn zOd4t dI3 pOlS3N DiK WoRd3n mAn!!11111! hIhI LoL DuZz *OnE LuV* iK HeB GeHoRd d4t j3 V4N OpDrUkEn oK V4N DiE Ti3t3n kRiJgT Zo4l$ DiE EgT3 bOdYbUiLdEr$ In d3 Bo3kJuHs

bOrSt!!1! dUzZ *oNe lUv* En aRmEn i$ HeT Bl4nGrIjK$T De rE$T ZiEt tOg nIeM4Nd pLu$ J3 kUnT NoG MoIe jEaNs aN11!1 HiHi lOl dUzZ *oNe lUv* DiE PaS3N AlS ToG NoG T3NmInSt31!!11 lOl dUzZ *oNe lUv*

kusjes.

VoEdInGsGeMa iS EgT VoR MiEtJuHs mAn11111!! HiHi lOl dUzZ *oNe lUv* Ik zEg gEwOn 2 uR PeR D4G KnAl3n iN De gYm jWt1!!11!1 HiHi lOl *OnE LuV* aL$ jE GoEnOeG In dE GyM ZiT GrOeI J3 tOg wEl

lEkEr1!!1! HiHi dUzZ *oNe lUv* VeL OpDrUkEn zOd4t dI3 pOlS3N DiK WoRd3n mAn!!11111! hIhI LoL DuZz *OnE LuV* iK HeB GeHoRd d4t j3 V4N OpDrUkEn oK V4N DiE Ti3t3n kRiJgT Zo4l$ DiE EgT3 bOdYbUiLdEr$ In d3 Bo3kJuHs

bOrSt!!1! dUzZ *oNe lUv* En aRmEn i$ HeT Bl4nGrIjK$T De rE$T ZiEt tOg nIeM4Nd pLu$ J3 kUnT NoG MoIe jEaNs aN11!1 HiHi lOl dUzZ *oNe lUv* DiE PaS3N AlS ToG NoG T3NmInSt31!!11 lOl dUzZ *oNe lUv*

kusjes.

prachtig :roflol:

wil je aub hier plaatse aub!

ik wil graag voor de zomer vakantie een normale lichaam hebben, ik heb nu, egelijk egte dunne lichaam! bene zijn dun en vooral mn kuite en mn pols

ik heb zelfs heupe:(

ik eet ook niet gezond moet ik eerlijk zegge en ik eet niet elke dag op de zelfde ritme!

soms knort mijn maag terwijl ik geen honger heb! ik begin nu ook steeds bleker te worden.

Dat hebben meer mensen in November.

No birds and no bees
No leaves on the trees
No sun to remember
November.

Welkom bij het blanke ras.

Wat in ***naam is dit dan ?
Als dit geen clone is, is het echt in en in triest aan het worden !!!

Nice topic :roflol:

kusjes.

prachtig gewoon :roflol:

@ ts luister naar de mensen hier of piss off

Hou het netjes, van beide kanten. Wat meer respect is op zijn plaats, mensen hier zijn niet verplicht om je te helpen.

kusjes.

Prachtig dit, hoelang heb je daarover gedaan om het te schrijven :roflol:

jou dikke moeder en jou dooie oma!:cool:

Jij kan echt niks.

Je doet zo je best om hier als "harde" over te komen , mensen te beledigen en denken dat je het beter weet.

Vriend , fl**ker een eind op als je mensen hun advies toch niet wil opvolgen of schraap een beetje fatsoen bij elkaar en vraag mensen netjes om hun help.

Goed, even wat hulp:

Bij de sectie "VOEDING" zie je stickys waarin uitgelegd staat hoe je een voedingsschema moet opstellen. Als je er dan nog vragen bij hebt, maak dan even een topic aan met je vraag erin.

Info over oefeningen etc kan je best in je gym vragen aan mensen die je kan vertrouwen.
Ik was btw eind 16 toen ik begon met fitnessen. Deed het toen nog niet zo serieus als ik het nu deed, maar je legt er een heel goede basis mee. Verder vind je op internet genoeg artikels die zeggen dat fitness je groei niet belemmert. Wetenschappelijke artikels.

Dus ga nu op zoek naar die stickys, kijk naar andere leden hun schema's en stel er eentje op voor jezelf. Post deze in een topic zodat mensen erop kunnen reageren en het eventueel kunnen aanpassen.

Begin hier al mee.
Bert

reddie jij bent echt zo'n luie hond joh :eek:
altijd van die domme topics, ga is leren eten en ons niet zo irriteren hier. en begin met trainen of rot op!!!!!

ohja en maak zelf je voedingsschema, of je heb geen voedingsschema:o

Terug
Naar boven