Ik ben sinds kort begonnen met fitnessen om wat gespierder te worden. Natuurlijk hoort daar ook een voedingsschemabij. Momenteel eet ik in de ochtend ongeveer 4 boterhammen en wat dingen tussendoor. daarna ga ik sporten ik neem voor en na het trainen een whey shake en eet thuis nog paar boterhammen. Voor het slapen gaan neem ik biogarde kwark 11gr eiwitten van AH. ik neem minstens 1x per week spaghetti.
Ik ben niet zo'n groter eter maar ben bereid meer te gaan eten. ik weeg momenteel 63.4 KG ben 1.86 - 1.88. 2 maanden terug woog ik nog 59 kg dus ben al klein beetje vooruit gegaan
.
Ik haal morgen ook dextrose om door mn shake te doen.
Zijn er nog wat dingen wat ik moet veranderen aan mijn schema, dat zal geheid wel wat zijn, maar wat zou ik voor extra eten nemen?
Alvast bedankt
Martie
ps: ik sport elke dag bijna, af en toe de zondag niet (omdat ik dan meestal kapot ben lol)
Ik ben niet zo'n groter eter maar ben bereid meer te gaan eten. ik weeg momenteel 63.4 KG ben 1.86 - 1.88. 2 maanden terug woog ik nog 59 kg dus ben al klein beetje vooruit gegaan
.Ik haal morgen ook dextrose om door mn shake te doen.
Zijn er nog wat dingen wat ik moet veranderen aan mijn schema, dat zal geheid wel wat zijn, maar wat zou ik voor extra eten nemen?
Alvast bedankt
Martie
ps: ik sport elke dag bijna, af en toe de zondag niet (omdat ik dan meestal kapot ben lol)

Ik weeg 88 bij 1,90 en ik vind me nog een skinny ecto man

Volgens mij heb je echt de verkeerde instelling voor BB, ga badmintonnen ofzo...