XXL Nutrition

VoedingSchema 17jarige

martie zei:
wat is daar raar aan? ik ben nog maar net 2 maanden begonnen en heb dat woord nog geen 1x gehoord, ja behalve hier dan ... en badmintonnen is al helemaal nix voor mij by the way, ben 3e geweest bij nederlandse kampioen schappen kanoen .. en over die instelling, ik sport elke avond? ik weenie of je dat een verkeerde instelling noemt maar dat was nog te veel ook?
Je hebt het over kritiek van leden op jouw. Er zijn 3 dingen even belangrijk voor BB, rust, voeding en training. Als een van deze niet goed is, zal je weinig tot geen progressie boeken. Je wil niet de moeite doen om even je verbruik te brekenen en daarbij een schematje te maken. Als dit al te veel moeite is hoe wil je dan de discipline op brengen om 6 tot 8 keer per dag te eten, het eten te koken, genoeg te slapen?!?

BTW workout = training, heb je weer wat geleerd...

• Topic Starter Topic Starter
AlexT zei:
Ga wat lezen op bodybuilding.com of zo, aan mijn dieet heb je weinig als je geen workouts doet, verder moet je mijn dieet waarschijnlijk heel wat naar je benodigdheden aanpassen. Kipfilet kun je gewoon op brood mee naar school nemen...

Ok, bedankt Bartp je bent wel een kl***zak maar bedankt

Laatst bewerkt:
dit is mijn dieet misschien kun je hier wat uit opmaken veel succes

1e
bordje brinta met magere melk
5gr creatine met pro wehy xl shake
kopje rooibos thee

2e
blikje roze zalm (jhon west)
2 snee bruinbrood
glas water/ 1 centrum multivitamine

3e
4 snee bruinbrood
pakje kalkoenfilet
1 flesje vitamientje

4e
pro whey xl shake met magere melk
banaan
glas water

5e
aardappels /rijst
met rundvlees/tonijn/kippeborst
en broccoli/boontjes etc
kopje rooibos thee

trainen 1 uur
na sporten
pro whey xl shake
met magere melk
water

7e
400gr vruchten kwark
rooibos thee

jimi zei:
dit is mijn dieet misschien kun je hier wat uit opmaken veel succes
1e
bordje brinta met magere melk
5gr creatine met pro wehy xl shake
kopje rooibos thee
2e
blikje roze zalm (jhon west)
2 snee bruinbrood
glas water/ 1 centrum multivitamine
3e
4 snee bruinbrood
pakje kalkoenfilet
1 flesje vitamientje
4e
pro whey xl shake met magere melk
banaan
glas water
5e
aardappels /rijst
met rundvlees/tonijn/kippeborst
en broccoli/boontjes etc
kopje rooibos thee
trainen 1 uur
na sporten
pro whey xl shake
met magere melk
water
7e
400gr vruchten kwark
rooibos thee

Oja, dat is ook een mooi schemaatje, gaat die whey shake er bij jouw zo niet snel doorheen? ik denk dat 2 ook wel genoeg zijn per dag?

nee ik neem minstens 3 om mijn eiwit gehalte hoog te houden
en deze shake voorkomt spierafbraak kijk maar eens op www.interactivenutrition.com pro whey xl
probeer het uit en test het voorjezelf
maar elk dieet is voor elk mens apart dus kijk wat bij jou past en test uit waar jij je goed mee voelt en bepaal je doelstellingen cutten of massa

martie zei:

Ohwjee.. Hij begint zelfs taalgebruik aan te passen:P..

Terwijl als die in groep 7 van de basisschool goed had op gelet.. Wel had geweten dat een workout= trainen is..
Die minder commentaar had gekregen..

Maaruh zo als iedereen hier al zegt.. L-e-z-e-n.. Daar leer je veel van..;)

sorry martie maar je je lijkt me gewoon een ''flierenfluiter''
kom op man wat is dat nou?
lees wat meer
stel nou eens een degelijk schema op want ik zie het niet zonnig voor je in
ik keek net het topic door en zag allemaal voedingsschemaop duiken van beginners en ik kan alleen maar zeggen top!
nu is het jou beurt om zoiets op te stellen en kritiek hier is =opbouwend en als je daarmee niet kan omgaan zul je nogal wat probs krijgen c&c:D

martie zei:
Ik weet het ik ben kl***zak... And I'm loving it... :D

Psst!! negatieve karma ja... 0 karmic power tegen 45, ik denk niet dat je me veel kan maken... ;) :roflol:

tot nu toe al 19 boterhammen op nog wat meer vanavond en ik heb havermoutpap gehad en kwark en vanaaf weer en muesli en nog veeeeeeeeeeeeel meer volgens mij ontplof ik vanavond in mn bed :eek: zo groot is mn maag nog niet maar nog ff Gefeliciteerd mezelf want vandaag hebik het meest gegeten van mn hele leven lollebol ^^ ik heb ook al een heel schema gemaakt .... elke dag tonijn kipfilet enzo... ik werk dat nog wel ff uit op de pc en ik post 'm dan hier wel ff ik was net bij de sportschool en zo'n instructeur zei dat ik daarmee moest beginnen en later moet ik het wat meer doen. en mn oom is ook nog nooit een super grote eter geworden maar hij's egt een beer man je moet zn t**ten is zien shiiiiiiiiiiiit dus ik zie het zelf nog wel zonnig in...

martie zei:
tot nu toe al 19 boterhammen op nog wat meer vanavond en ik heb havermoutpap gehad en kwark en vanaaf weer en muesli en nog veeeeeeeeeeeeel meer volgens mij ontplof ik vanavond in mn bed :eek: zo groot is mn maag nog niet maar nog ff Gefeliciteerd mezelf want vandaag hebik het meest gegeten van mn hele leven lollebol ^^ ik heb ook al een heel schema gemaakt .... elke dag tonijn kipfilet enzo... ik werk dat nog wel ff uit op de pc en ik post 'm dan hier wel ff ik was net bij de sportschool en zo'n instructeur zei dat ik daarmee moest beginnen en later moet ik het wat meer doen. en mn oom is ook nog nooit een super grote eter geworden maar hij's egt een beer man je moet zn t**ten is zien shiiiiiiiiiiiit dus ik zie het zelf nog wel zonnig in...

juist, das pas vreten!! Succes!

Smoothmold zei:
juist, das pas vreten!! Succes!

haha, het valt wel te doen... ik heb pas net mn 2 borden .. SPRUITJES :s op met aardappelen en begint alweer te zakken, over een uurtje kan ik weer verder aan de slag :D had ik maar altijd vakantie lol mooi de tijd om te vreten. Naja kheb eigenlijk op schooldagen ook wel genoeg tijd ... 3x pauze van gemiddeld 20 minuten... kan ik lekker chicks kijken en vreten

martie zei:
haha, het valt wel te doen... ik heb pas net mn 2 borden .. SPRUITJES :s op met aardappelen en begint alweer te zakken, over een uurtje kan ik weer verder aan de slag :D had ik maar altijd vakantie lol mooi de tijd om te vreten. Naja kheb eigenlijk op schooldagen ook wel genoeg tijd ... 3x pauze van gemiddeld 20 minuten... kan ik lekker chicks kijken en vreten

:roflol:
weet je zeker dat je 17 bent?

Kijk zo'n adrenalinr boost is goed, ga lekker trainen en over x aantal jaren komt die oplawaaier.
Voor de rest gewoon veel lezen en trainen. Er is zijn hier ook genoeg aardige mensen die wel serieus zijn en ook met die leeftijd zijn begonnen, alleen weten ze dat niet meer.

Misschien een beetje offtopic maar, kan ik nou beter de whey van xxlnutrition nemen of de whey xl pro? prijs maakt mij niet veel uit zolang het maar goed gaat :D

zijn beide goed. Whey is een supplement. Probeer toch zoveel mogelijk eiwit uit normale voeding te halen. Kipfilet, tonijn, eieren. Als je ballen hebt eet je lekker tonijn eten op school en 10 eiwitten. Zullen ze wel raar op kijken denk ik maar aan de andere kant, kun je ook denken over 2 jaar heb ik respect afgedwongen ;)

btw. Je bent 1 van de weinigen die negatieve karma heeft ;) zal ik dan zo aardig zijn om wat te geven?

martie zei:
Misschien een beetje offtopic maar, kan ik nou beter de whey van xxlnutrition nemen of de whey xl pro? prijs maakt mij niet veel uit zolang het maar goed gaat :D

Gewoon lekker beide jongen! Krijg je extra POWERRRRRRRRRRRRR van in je lichaam, voel je die pomp niet, echt enorm groeien, je ontploft misschien wel bijna, oeioeioei wat lekker ! ;) :rolleyes:

Serieus: is beide geloof ik wel goed, XXL zijn goeie jongens weet ik uit ervaring, dus als je het mij zou vragen....

Je gewicht is inderdaad veel te weinig...
Ik weeg ook maar 60 kilo, maar ik ben mar 1.73...
En ik heb van de dokter te horen gekregen dat ik lichte botten heb.
Dat is natuurlijk wel in mijn voordeel....kan veel massa kweken en toch in een lage gewichtklasse meedoen terwijl ik eigenlijk veel meer zou moeten wegen (als ik ooit wedstrijden zou draaien)

Maar jij moet echt eten man, upload is fotos anders!!!

Terug
Naar boven