- Waardering
- 2
Je hebt het over kritiek van leden op jouw. Er zijn 3 dingen even belangrijk voor BB, rust, voeding en training. Als een van deze niet goed is, zal je weinig tot geen progressie boeken. Je wil niet de moeite doen om even je verbruik te brekenen en daarbij een schematje te maken. Als dit al te veel moeite is hoe wil je dan de discipline op brengen om 6 tot 8 keer per dag te eten, het eten te koken, genoeg te slapen?!?martie zei:wat is daar raar aan? ik ben nog maar net 2 maanden begonnen en heb dat woord nog geen 1x gehoord, ja behalve hier dan ... en badmintonnen is al helemaal nix voor mij by the way, ben 3e geweest bij nederlandse kampioen schappen kanoen .. en over die instelling, ik sport elke avond? ik weenie of je dat een verkeerde instelling noemt maar dat was nog te veel ook?

..

zo groot is mn maag nog niet maar nog ff Gefeliciteerd mezelf want vandaag hebik het meest gegeten van mn hele leven lollebol ^^ ik heb ook al een heel schema gemaakt .... elke dag tonijn kipfilet enzo... ik werk dat nog wel ff uit op de pc en ik post 'm dan hier wel ff ik was net bij de sportschool en zo'n instructeur zei dat ik daarmee moest beginnen en later moet ik het wat meer doen. en mn oom is ook nog nooit een super grote eter geworden maar hij's egt een beer man je moet zn t**ten is zien shiiiiiiiiiiiit dus ik zie het zelf nog wel zonnig in...