MuscleMeat

Voedingschema (geautomatiseerde template)

Ik kan hem niet volledig openen met mijn excel :|, welke versie moet ik hebben om de file fatsoenlijk te openen

• Topic Starter Topic Starter

Bijlagen

thanx,ga vanavond ff kijken

Female fitness part -> even voorstellen in mijn topic staat een progress pic:P maar ik denk niet dat ik je dag ermee maak rofl
Kan je ff de rechtstreekse link geven?
Ben te lam om em zelf te zoeken! :D

---------- Post toegevoegd Mon 7 Nov 2011 om 15:56 ----------

Kan je ff de rechtstreekse link geven?
Ben te lam om em zelf te zoeken! :D
Nvm, heb het al gevonden. :)
Het maakt m'n dag toch al beter als ie voorheen was! :)

Hoi,

Kan ik ook zelf een voedingsmiddel toevoegen aan die lijst?

En welke pindakaas is dat in de lijst? Calve? Normale calve? met stukjes noot??
eet voornamelijk pindakaas op me brood dus wel handig om te weten :P

*edit* iets te snel gereageerd over dat toevoegen,ben nu de handleiding aan het lezen *

Voor de rest Super programma! Misschien wel een idee om de versie op pagina 1 te vervangen met die van pagina 2?

Laatst bewerkt:
Hoi,

Kan ik ook zelf een voedingsmiddel toevoegen aan die lijst?

En welke pindakaas is dat in de lijst? Calve? Normale calve? met stukjes noot??
eet voornamelijk pindakaas op me brood dus wel handig om te weten :P

Voor de rest Super programma! Misschien wel een idee om de versie op pagina 1 te vervangen met die van pagina 2?
Goed idee, ik zal hem zo meteen vervangen op de begin pagina.
Alle voedingsmiddelen komen van: http://www.voedingswaardetabel.nl/voedingswaarde/?q=P&p=3

Dus ook de waardes van de pindakaas, welke weet ik niet.
Maar je kan heel makkelijk voedingsmiddelen toevoegen.
Gewoon op sheet 2, de tabel aanvullen met productnaam, hoeveelheid, maateenheid, Kcal, Eiwitten, KHs, Vetten

Vet man thanx!Ben er lekker mee aan het klooien

damn kerel!

super handig! voor mij en voor mijn vriendin :p ik voor te bulken en zij wilt cutten ( wat meisjes toch altijd willen niet dan :p)

echt super hard bedankt!

deze gaat direct mee op mijn Smartphone :p

Voedingswaarde van rijst klopt niet???

Zeer netjes gemaakt...Aangezien ik nu aan het cutten ben en 25% onder onderhoud zit en dit niet in de drop-down menu staat heb ik helaas de sheet moeten unprotecten.

Laatst bewerkt:
Zeer netjes gemaakt...Aangezien ik nu aan het cutten ben en 25% onder onderhoud zit en dit niet in de drop-down menu staat heb ik helaas de sheet moeten unprotecten.

Hoe "unprotect" je deze sheet ?

Wil zelf namelijk een paar maaltijden er tussen uithalen, eet er 6 ipv 8.
Print ik het schema nu komen er dus 2 maaltijden tussen te staan waar niks bij staat, als ik ze zou kunnen weghalen is het een stuk overzichtelijker.

Benchnoob een mooie uitgebreide schema.
HEb nog een vraagje.
Zit er nog de mogelijkheid in, dat als je in kolom produkt iets wilt invoeren (keuze maken)
en de lijst met diverse voedingsprodukten tevoorschijnkomt er de mogelijkheid bestaat dat als je de eerste letter van dat produkt intoets de cursor gelijk naar dat produkt gaat.
Bijvoorbeeld je toest de letter H in en hij springt gelijk naar het eerste produkt wat met de letter H begint. Anders moet je de hele tijd op en neer.
En bedankt!!!
Je kan wel een specifiek product intoetsen, gewoon op de lege cel klikken (anders ff leeg backspacen) en dan invoeren dan vult hij het vanzelf aan (bijv bri, geeft hij de suggestie voor 'brinta' of als je gewoon brinta in tikt zie je vanzelf dat de voedingswaardes worden geladen) :D

heel erg bedankt ! Was juist op zoek naar zo'n schema

Thnx

hier alvast mijn bedankje, de download volgt vanavond!

Heel mooi bestandje (y)

Terug
Naar boven