BenchNoob
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 81
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 8%
Wil jij mijn dag ook maken?Oh super!! Ik gebruikte de vorige van jou ook nu*u made my day*
![]()

Post dan eens een grotere pic van je?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wil jij mijn dag ook maken?Oh super!! Ik gebruikte de vorige van jou ook nu*u made my day*
![]()

Hij is gemaakt in excel 2007.Ik kan hem niet volledig openen met mijn excel :|, welke versie moet ik hebben om de file fatsoenlijk te openen
Hij is gemaakt in excel 2007.
Maar hier is ook een excel 97-2003 versie.
Wil jij mijn dag ook maken?
Post dan eens een grotere pic van je?![]()
maar ik denk niet dat ik je dag ermee maak roflKan je ff de rechtstreekse link geven?Female fitness part -> even voorstellen in mijn topic staat een progress picmaar ik denk niet dat ik je dag ermee maak rofl

Nvm, heb het al gevonden.Kan je ff de rechtstreekse link geven?
Ben te lam om em zelf te zoeken!![]()

Goed idee, ik zal hem zo meteen vervangen op de begin pagina.Hoi,
Kan ik ook zelf een voedingsmiddel toevoegen aan die lijst?
En welke pindakaas is dat in de lijst? Calve? Normale calve? met stukjes noot??
eet voornamelijk pindakaas op me brood dus wel handig om te weten
Voor de rest Super programma! Misschien wel een idee om de versie op pagina 1 te vervangen met die van pagina 2?
Zeer netjes gemaakt...Aangezien ik nu aan het cutten ben en 25% onder onderhoud zit en dit niet in de drop-down menu staat heb ik helaas de sheet moeten unprotecten.
Je kan wel een specifiek product intoetsen, gewoon op de lege cel klikken (anders ff leeg backspacen) en dan invoeren dan vult hij het vanzelf aan (bijv bri, geeft hij de suggestie voor 'brinta' of als je gewoon brinta in tikt zie je vanzelf dat de voedingswaardes worden geladen)Benchnoob een mooie uitgebreide schema.
HEb nog een vraagje.
Zit er nog de mogelijkheid in, dat als je in kolom produkt iets wilt invoeren (keuze maken)
en de lijst met diverse voedingsprodukten tevoorschijnkomt er de mogelijkheid bestaat dat als je de eerste letter van dat produkt intoets de cursor gelijk naar dat produkt gaat.
Bijvoorbeeld je toest de letter H in en hij springt gelijk naar het eerste produkt wat met de letter H begint. Anders moet je de hele tijd op en neer.
En bedankt!!!