Fitness Seller

Voedingschema (geautomatiseerde template)

Echt super hard bedankt! Nu kan ik eindelijk men voedingsschemamaken xD

Maar zou er mij iemand kunnen vertellen hoe ik bij de voedingswaardetabel iets nieuw kan toevoegen?
Heb het al geprobeerd om het er gewoon bij te schrijven, maar dat werkt niet..

Hee bedankt, ik neem hem van je mee.

Merci voor de up! Ga het gelijk gebruiken om een cut schema te maken voor de zomer!

Goed gemaakt, erg nuttig!

Ziet er goed uit, bedankt.

Netjes, bedankt. Download het bestand meteen

Echt superhandig!
Zou van mij best een sticky mogen zijn, denk dat veel mensen hier baat bij kunnen hebben.

Zeer knap gedaan, respect!

Thanks dude! I appreciate it!

Dit zocht ik al lang bedankt!

damn kill..............bedankt hiervoor, heb m gedownload. ben gisteren begonnen met het maken van een voedingsschema(voor het eerst) en dit is echt handig. zal vast heel veel moeite en tijd hebben gekost.

I appreciate this man

thanks voor het bestand, heel erg handig nu kan ik eindelijk eens gaan kijken wat ik verkeerd doe hahahah

Wat betekend eigenlijk onder je eerste schema van bv ontbijt in het rood TOTAAL en ENERGIE %??

Want ik mag bv 40% Koolh en als ik 1 snee brood invoer staat er bij ENERGIE % 75%.. en bij totaal 5

Graag zo snel mogelijk antwoord:P

PS: een super programma!

Hier was ik naar op zoek. :D
Helemaal te gek,bedankt voor het maken. ;)

Ziet er leuk uit maar aangezien ik een totale Noob ben in voedingsschema's, hoe kan ik te weten komen wat ik van voeding nodig heb om vet te verliezen maar toch genoeg voeding binnen te krijgen om op een gezonde manier spiermassa bij te kweken?

Terug
Naar boven