ik ben benieuwd wat jullie van dit voedingsschema vinden, het is bedoelt om aan te komen. ik weeg nu 72 kilo
1e maaltijd:
Bambix pap met 0% vet melk 400(ml) en vullen met bambix tot dat er een stevig pap ontstaat. + een appel
2e maaltijd:
2 boterhammen met magere vleeswaren, 200 gram kwark, banaan.
3e maaltijd:
4 boterhammen met magere vleeswaren, 100 gram kwark, klein stuk fruit.
4e maaltijd:
4 plakken ontbijtkoek
5e maaltijd
net voor de training)
gewoon wat de pot schaft.
6e maaltijd( net van trainen terug op sportschool, een maltodex met water)
7e maaltijd:
200 gram kwark.
8e maaltijd:
1 whey shake met 0% vet melk
is het trouwens erg om een beetje siroop aan de kwark toe te voegen? anders krijg ik het echt niet weg, zure troep,
1e maaltijd:
Bambix pap met 0% vet melk 400(ml) en vullen met bambix tot dat er een stevig pap ontstaat. + een appel
2e maaltijd:
2 boterhammen met magere vleeswaren, 200 gram kwark, banaan.
3e maaltijd:
4 boterhammen met magere vleeswaren, 100 gram kwark, klein stuk fruit.
4e maaltijd:
4 plakken ontbijtkoek
5e maaltijd
net voor de training)gewoon wat de pot schaft.
6e maaltijd( net van trainen terug op sportschool, een maltodex met water)
7e maaltijd:
200 gram kwark.
8e maaltijd:
1 whey shake met 0% vet melk
is het trouwens erg om een beetje siroop aan de kwark toe te voegen? anders krijg ik het echt niet weg, zure troep,

Laatst bewerkt:

en dus ik had al gelezen dat whey eiwitten bevat die heel snel worden opgenomen, dus ik vond het al raar, en dan nog iets ik eet geheel de dag genomen 500 gram kwark moet ik hier dan echt iets aan toevoegen? en dan die ontbijtkoek... wat moet ik daarmee doen? veranderen door iets anders?
(gebruik zelf 3 kleine blikjes van dolé in 1 verpakking van de AH.) wel afgieten trouwens en ananas stukjes op water/sap nemen, geen siroop want daar zit teveel suiker in
)