XXL Nutrition

Voedingshulp

gobbler

Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik ben nu een tijdje [maand] bezig met fitness, voornamelijk om eerst af te vallen en wat spieren op te bouwen om geen hangend lichaam te krijgen.
Om af te vallen doe ik aan Sonja Bakker met elke dag iets toevoegen vanwege het sporten. Ik probeer om de 2 uur iets te eten.

Mijn programma ziet er zo uit:
Ma, di, do, vrij Krachttraining en 30 minuten cardio.
Overige 3 dagen [als het uitkomt] 1 uur cardio tot bijna dood :rolleyes:

Ik heb mij al ingelezen in de diverse fora maar kom toch nog aan een aantal vragen:

Wat is nu het beste om voor het sporten te eten?
En wat kan ik het beste erna nemen? Kan ik bijv. smiddags na het sporten gewoon mijn warme maaltijd nemen of is het beter om iets van kwark te nemen (misschien na het eten in de vooravond)?

Wat is het belang van een eiwittenshake? Kan ik deze toevoegen aan een sonja bakker dieet of gaat dan de werking hiervan tenniet?

op de dagen van alleen cardio moet je dan wel ontbijten als je smorgens gaat of is het beter van niet, daar je dan direct je vet aanspreekt?

Alvast bedankt voor de hulp.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/cutten-op-bijv-sonja-bakker-106954/

Heb je dit topic over Sonja Bakker al gelezen? Denk het niet ;) .

Denk dat je ipv. dat boek van haar beter het E-book Burn the Fat, Feed the Muscle kan gaan lezen..

Kijk trouwens uit dat je niet te veel cardio doet, las mischien 1 of 2 rustdagen per week in.
Met goede krachttraining en een goed voedingsschema gericht op je training (geen Soja bakker dus) kom je al een heel eind.

Welokm.

Lees ook eens wat andere posts... met name de posts bovenaan de verschillende sub-forums (stickies genaamd).

Terug
Naar boven