AndroidHealthClinic

Voedingsschema ( 85 kilo )

LOOT

Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik heb hier een voedingsschema samengesteld en hoor graag feedback wat verbeterd kan worden.

Mischien heb ik teveel brood en moet ik dit veranderen?

En zou ik beginnen aan Whey shakes, Weightgainers voor na het opstaan en na de training? Ook de dextrose na de training?

Dit kan geen kwaad? of zou ik het gewoon eerst "zonder" doen?

Mijn doel is om 15 kilo aan te komen ( nu 72 kilo ) zodat ik rond de 85 kilo weeg. Ik wil dit zo snel mogelijk bereiken als kan en zo goed mogelijk( 1 jaar? ).

groetjes

Bijlagen

15 kg in een jaar gaat je waarschijnlijk niet lukken, om al meteen vanaf dag 1 te beginnen met sups is zonde van je geld want je groeit waarschijnlijk net zo hard zonder.

eiwitten kan je wel extra pakken, maar je kan ook aan je moeder vragen of ze wat meer melk en eieren haalt bij de super, dat is toch een stukje goedkoper.

ik weet verder niet hoe je er nu bijstaat maar gewoon trainen en vooral eten alsof je leven er vanaf hangt en dan volgend jaar terug komen met fotos van een nette vooruitgang

succes!

• Topic Starter Topic Starter
Oke nou we zien wel hoe ver ik kom!

Je zegt dat ik wat extra eiwitten moet pakken, is verder wel alles in evenwicht kwa schema? of vind je dat er dingen veranderd moeten worden?

Kwark voor het slapen :cool:

vervang zoiezo de vla met magere kwark.

Terug
Naar boven