Fitness Seller

Voedingsschema advies gevraagd

1213

Novice
Waardering
0
Hallo,
Ik heb eens tijd gemaakt voor een eetschema voor mezelf te maken.
Mijn vraag is als jullie nog tips hebben, of opmerkingen.

Doel : (veel)bijkomen

Stats:
Leeftijd : 19jaar
Lengte : 1m 95
Gewicht : 81,2kg
BF : 7%

Nieuw schema:
Heb ook ander eiwit supplement nu
w8s5jt.jpg

Laatst bewerkt:
wat zijn je stats voor de rest ziet het er aardig uit maar ik zou diue choco op broodd weglaten dit zijn alleen maar snelle suikers en het enige wat je daarmee kweekt is een vette pens kies gewoon voor kaas/pindakaas of kipfiilet ofzo

ik zie bij jou staan 1 portie eiwit maar volgens mij klopt er iets niet met de kcal waarde.

1 portie is bij mij 40 gram en dan zit er 150 kcla in en 37 eiwitten dus ik zou daar nog wat naar kijken.

chocopasta eruit en dan pindakaas nemen voor goede vetten en niet de slechte.
tonijn gaat je na 3 dagen tegenstaan dus afwisselen met schouderham, kipgilet, rookvlees.
zwan worstjes schrappen.
en die koolhydraten in de avond zijn ook niet echt goed. beter een bak platte kaas (kwark)

waarom een eitwitshake bij het avondeten? Smiddags kan je nog wat noten erbij nemen ofzo

• Topic Starter Topic Starter
wat zijn je stats voor de rest ziet het er aardig uit maar ik zou diue choco op broodd weglaten dit zijn alleen maar snelle suikers en het enige wat je daarmee kweekt is een vette pens kies gewoon voor kaas/pindakaas of kipfiilet ofzo
Stats:
19jr. - 1m95 - 81,3kg
Mijn vetpercentage weet ik wel niet , maar dat zal wel laag liggen.
Bedoeling moet zijn om zwaarder te worden.

ik zie bij jou staan 1 portie eiwit maar volgens mij klopt er iets niet met de kcal waarde.

1 portie is bij mij 40 gram en dan zit er 150 kcla in en 37 eiwitten dus ik zou daar nog wat naar kijken.

chocopasta eruit en dan pindakaas nemen voor goede vetten en niet de slechte.
tonijn gaat je na 3 dagen tegenstaan dus afwisselen met schouderham, kipgilet, rookvlees.
zwan worstjes schrappen.
en die koolhydraten in de avond zijn ook niet echt goed. beter een bak platte kaas (kwark)
Afbeelding van men eiwitsuplement:
jzv18z.jpg

Mijn voedingsschema zal ik aanpassen , zoals je zegt.

Bedankt voor de reacties al :)

Terug
Naar boven