Fitness Seller

Voedingsschema beginner hulp

ChuckNorris

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
70kg
Hey ik ben net nieuw op dit forum. Ik ben 19 jaar en ik ben begonnen met 3x per week fitness en 1x per week boksen. Ik ben ong 187cm lang en weeg 70kg. Mijn doel is meer spiermassa.
Doordat ik studeer verschillen mijn trainingstijden nogal (ene keer sochtens, andere keer savonds).
Nu heb ik een voedingsschema gemaakt en vraag ik me af of dit oke is voor een beginner.

Ik heb nu een nieuw schema bijgevoegd. Hoor graag of er aanpassingen nodig zijn.
Na (en eventueel voor) de training neem ik een eiwitshake van bodyenfitshop en daarnaast wil ik met creatine gaan beginnen.

Ga ik meer lastkrijgen van mijn acne door dit schema, en zo ja, wat kan ik dan doen om dat weer tegen te gaan?;)

Bijlagen

Laatst bewerkt:
100 gram Brinta met 300 ml melk???
Probeer voor de gein eerst eens, dat is 1 grote beton brok ;)

ik zou wat meer proteine in je ontbijt eten omdat je net bent ontwaakt en je lichaam allang alle proteine uit de kwark de dag daarvoor heeft opgenomen. dus zodra je opstaat heeft het weer een flinke lading proteine nodig.

en tijdens het avond eten zou ik het alleen op proteine houden tenzij je daarna nog gaat trainen.

ja of meer melk :D

• Topic Starter Topic Starter

Heb nu schema beetje aangepast. Hoor het graag van jullie!!!

---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:50 ----------

Heb je je behoefte berekend?
http://www.fitness-weetjes.nl/basisregels-voeding/bereken-jouw-caloriebehoefte/
Aan de hand hiervan zou ik eerst ongeveer 300c boven je onderhoud zitten en kijken hoe het gaat.

Hoezo tel je je vetten niet?
Je kan tussen je avondeten en slapen nog een maaltijdje doen, ik eet vaak rond 8uur nog wat.
Denk trouwens dat je je 'maaltijd' om 3 uur onderschat ;)

Ik zit nu ong 500kcal boven mijn basisbehoefte.
Vetten staan er nu ook bij:)
Welke aanpassingen heb je nog voor me?

Terug
Naar boven