XXL Nutrition

Voedingsschema Bulk Check

Thomas1998

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
54kg
Hallo,

Ik heb net een voedingsschema (bulk) op gesteld en vraag me af wat jullie er van vinden.

Mijn stats:
Leeftijd: 15 jaar
Gewicht: 57 kg
lengte 178 cm
Energiebehoefte: 2747 cal

Calorieën:
Totaal aantal calorieën (trainigsdagen): 3240
Totaal aantal calorieën (rustdagen): 3004 (zonder de banaan en melk als post workout)

Voedingsschema:
2an48y.png

Alvast bedankt voor jullie antwoord!

Er zit wel een lange periode tussen je 1e maaltijd en je 2e. Voor de rest ziet het er goed uit. Alleen is het avondmaal ook weer een grote gok. Het kan meer uitvallen of minder. Probeer het maar en kijk wat er gebeurd.

• Topic Starter Topic Starter
Er zit wel een lange periode tussen je 1e maaltijd en je 2e. Voor de rest ziet het er goed uit. Alleen is het avondmaal ook weer een grote gok. Het kan meer uitvallen of minder. Probeer het maar en kijk wat er gebeurd.

Kan dit zo veel kwaad? Ben namelijk van 7:10 tot 8:20 onderweg naar school dus dan is het redelijk moeilijk om nog een maaltijd te plannen, eerste pauze is dan om 10:05.

Kan dit zo veel kwaad? Ben namelijk van 7:10 tot 8:20 onderweg naar school dus dan is het redelijk moeilijk om nog een maaltijd te plannen, eerste pauze is dan om 10:05.

Kan geen kwaad, maar ik zou honger krijgen:p Als jij het niet erg vind is het geen probleem.

Terug
Naar boven