harvey1980
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Ik zou die banaan van 21.00 uur naar het ontbijt verplaatsen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of banaan naar 19:30?
Voor suikers en kh na de training.
Desnoods neem ik er `s ochtends toch nog 1?
Hi,
omdat ik nog geen perfect voedingsschema heb voor mijn aanstaande kuur plaats ik hem hier nog even voor de nodige aanpassingen en tips.
De kuur is:
500mg Test E week 1 t/m 10
30mg Dianabol week 1t/m 4
8:00
Vitamine-supplement
75 gram brinta/havermout mix + 250 ml magere melk + handje rozijnen + honing
30 gram whey + banaan
10:00
3 boterhammen (kipfilet, magere ham e.d.)
2 gekookte eieren zonder eigeel
12:00
Basmati rijst 150 gram + 200 gram kip + groenten
14:00
100 gram pasta + 100 gram tonijn, zalm, of andere vette vis
30 gram whey
16:00
stuk fruit + 200 ml magere yoghurt + 50 gram cornflakes
17:30
Avond eten
200 gram rijst, 200 gram vlees, groente, (aardappels, pasta enz.)
19:30
Na het trainen direct 30 gram dextrose + banaan + 30 gram whey
left overs. Sowieso 100 gram eiwitrijk vlees en 100 gram rijst/pasta/aardappels
21:00
50 gram cashew noten/pelpinda`s
23:00
500 gram magere kwark
400 gram eiwit,
70 gram vet.
Wat dacht je van 21-24 gram? Anders mag je voor mij ook wat van die kippenmeenemen...
KIpfilet 100 gram is 30 gram eiwittenWat dacht je van 21-24 gram? Anders mag je voor mij ook wat van die kippenmeenemen...
![]()
Ik dacht eerst ook 20 tot hooguit 23 maar dat schijnt voor kipfilet te zijn.
Ik heb het ook maar van calorietabel.nl namelijk. Kijk maar wat er staat bij eiwitten bij deze link en dan gekookte kipfilet.
CALORIETABEL.NL - de snelste Calorieenwijzer! Vind hier snel hoeveel calorien een product bevat. Calorieen, calorietabel, calorienwijzer, energiesticker, gratis calorietabel, calorientabel, calorieentabel, calorienwijzer, slanke recepten, calorieen,
En je eerste maaltijd moet altijd het hoogst zijn om je metabolisme omhoog te krijgen..IK zou naar 120 gram brinta gaan..+ 50 gram whey idd.
Klinkt goed en zal ik zeker proberen. Had het al vaker gehoord dat je het beste `s ochtends de meeste calorieën en koolhydraten moet nemen.
Zou mijn metabolisme zo niet op gang komen met die 1e maaltijd dan?
Je melk en zuivel producten zou ik dr lekker uitlaten..
Omdat het me dik zou maken ivm waterretentie?
En je maaltijden om 10.00uur en 12.00uur zou ik je koolhydrathen verdubbelen ipv 3 boterhammen 6 en cornflakes>? zou ik ook meer nemen 100 gr ... Pas s avonds je koolhydraten pas naar beneden (als je ze al naar beneden zou gooien).. Maar dat is mijn persoonlijke mening..
Daarnaast zou ik om de 7 a 10 dagen ff je gewicht en vet% in de gaten houden en noteren.. zodat je eventueel je koolhyrathen na een paar weken kan aanpassen.. Gaat je vet omhoog dan gooi je er wat koolhdrathen vanaf blijft het stabiel of naar beneden dan kan je er wat bij doen (+- 25 gram per maaltijd ..) OPdeze manier blijf je een beetje in controle.. Das altijd wel prettig ..
Was ik al van plan.
Succes