AndroidHealthClinic

Voedingsschema check BULK-ON

DTwice

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m87
Massa
83kg
Met onderstaand voedingsschema wil ik graag naar de 90/100 kilo gaan. Zonder eruit te gaan zien als een Fatty.

Op en aanmerkingen welkom, graag zelfs.

7:00 Havermout met sojamelk en een banaan ( lactose intolerant verdomme )
10:00 4 Broodjes 50/50 Pindakaas/Kip/Kalkoenfilet ( 3 glazen melk )
13:00 4 Broodjes 50/50 Pindakaas/Kip/Kalkoenfilet ( 3 glazen melk )
15:00 4 Broodjes 2 met appelstroop 2 met ei zonder geel.
16:00 training Tijdens training water/aa drink.
17:30 Shake Perfect Whey met 3 tabletten voor lactose.
18:00 Warm eten veel zilvervliesrijst nu met kipfilet champignons/paprika/tomaat/augurk.
20:00 4 Broodjes Kipfilet/Kalkoenfilet/ ( soms kaas )
22:00 Bak magere kwark maar mee gestopt i.v.m lactose intolerantie. Vreet hier vaak nog een handje pinda's of iets. Of een banaan.

Over de hele dag drink ik ongeveer 1,5 tot 2 liter water.

Sport 3 keer in de week vanaf volgende week dus SL5x5 met misschien op rustdagen matige cardio.

Zit ik zo een beetje in de goede richting ijzervreters:cool:

Begin eens met het lezen van de stickies in de voedingssectie, reken je caloriebehoefte uit. Ga daar 500 kcal boven zitten en maak aan de hand daarvan een schema. Als je dat klaar hebt kunnen mensen er fatsoenlijk naar kijken.

zoals stickler zij
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Brood addicted lol
Kijk naar de sticker ^^

• Topic Starter Topic Starter
Ik begrijp dat ik me er zelf meer in moet gaan verdiepen bedankt voor de harde hand.

Het is ook best leuk om te weten/zien wat je eet natuurlijk. En ook weet wat de geachte erachter is.

Heb vandaag een keukenweegschaal gekocht zal ik morgen eens het één en ander gaan wegen. Om tot goede waardes te komen in grammen.

Weet nu dat mijn BMR 2002kCal is en dat maal 1.55 (activiteitenfactor) moet doen =3103Kcal dit is dus mijn onderhoud. Dan ga ik daar pakweg 500 Kcal boven zitten op 3603 Kcal om goed aan te komen? Ik zal morgen ook kijken wanneer ik het meeste gewogen heb om te kijken naar de juiste verhoudingen e 35% /k 50% / v 15%

Is het erg om zoveel brood te vreten dan? Krijg het makkelijk weg. Lees weet waar ik het voor doe. Bulken.

Brood is niet slecht maar zou eerder 1-2 maaltijden vervangen door eventueel pasta's etc..
Brood wordt je na een tijdje wel zat hoor!

En idd post je waardes maar dan kunnen we verder kieken.

Terug
Naar boven