Fitness Seller

Voedingsschema cut check

zandhaas

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
86kg
Vetpercentage
18%
Hallo Allemaal,

Ik hang al een aantal jaren rond op dit forum, maar ik ben pas sinds Januari serieus begonnen met trainen. Ik heb dus nu een voedingschema opgesteld aandehand van de stickies en ik wil vragen of iemand hem kan controleren.

Persoonsgegevens:
Lenge: 180 cm
Gewicht: 86 kg
Leeftijd: 22

Uitkomsten:
Vetpercentage 18%
VVM: 70,5 kg
Activiteitsfactor: 1,55

Ik heb mijn onderhoudsniveau berekened met de formule van Harris-Benedict.
BMR: 1995 kcal
Onderhoudsniveau: 3092 kcal
Cutten: 2782 kcal
Bulken: 3401 kcal

Ik wil allereerst de eerstkomende 2 maanden cutten. Ik heb daarbij de volgende voedingschema opgesteld (zie bijlage)
Mijn verhoudingen zijn 35/40/25. Ik doe 4 x in de week krachttraining (split) en daarbuiten doe ik 3x in de week cardio.

Ik hoor van jullie,

Gr.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Sorry bijlage in dit bericht.

Bijlagen

Iemand op of aanmerkingen ?

Kom ik niet vaak tegen, iemand met zowaar een prima voedingsschema :)
Zo ga je prima cutten imo. Indien het niet snel genoeg gaat/niet meer afvalt, verlaag je je kcals weer:)

Helemaal top om te horen. Ik heb al het een en ander gelezen. Nou heb ik wel nog een ander vraagje. Ik ben ook sinds kort creatine gaan gebruiken. Een ( mogelijk) bijkomende bijwerking is dat je lichaam / spieren vocht vast kunt gaan houden. Is het nou verstandig om tijdens de cut te gaan gebruiken of is het slimmer om tijdens de bulk te gaan gebruiken? Of is dit per lichaam verschillend ?

Gr,

Helemaal top om te horen. Ik heb al het een en ander gelezen. Nou heb ik wel nog een ander vraagje. Ik ben ook sinds kort creatine gaan gebruiken. Een ( mogelijk) bijkomende bijwerking is dat je lichaam / spieren vocht vast kunt gaan houden. Is het nou verstandig om tijdens de cut te gaan gebruiken of is het slimmer om tijdens de bulk te gaan gebruiken? Of is dit per lichaam verschillend ?

Gr,

Creatine in de cut zou ik niet doen nee, lekker bij het bulken pakken:)

Iemand anders nog op of aanmerkingen ??

Terug
Naar boven