Fitness Seller

Voedingsschema cut, controle aub!

NickH

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m87
Massa
91kg
Vetpercentage
10%
Hello,

Bij deze zou ik graag willen dat mijn schema gecontroleerd wordt, en ik op fouten word gewezen! bvd!

Stats:

Leeftijd: 18jaar
Lengte: 187cm
Gewicht: 85kg
Bodyfat: 12%

Trainingen:
2pw hardlopen
4pw krachttraining

32u pw redelijk intensief werk.

Doel:
Cutdoel: 12% -> 8% bf
Ultieme doel: 90kg met 8% bf

Schema:
opwlxc.jpg

om 10/12/15.00 veel te weinig eiwitten. Zo ga je zeker flink spier verliezen

En, waarom gebruik je evenveel beleg voor 3 broodjes als voor 2 broodjes. Volgens mij is het eerder 25 gram kipfilet PER broodje (ieder geval als ik 2 plakjes per broodje neem)

lijkt me een erg onhandige keuze. 100gr kwark is trouwens ook maar 10gr eiwit en daar kan je ook niet op bouwen.
DOe bij een maaltijd 2 gekookte eieren, bij een ander een blikje tonijn en dan is het prima.
Of vervang het brood door een maaltijd met rijst (of aardappelen pasta) met vlees + groente

Veel te veel koolhydraten om zo laag in % uit te komen.
Hoe je het ook wendt of keert, je wil uiteindelijk (veel) meer eiwitten dan koolhydraten binnen krijgen als je serieus wil cutten.

• Topic Starter Topic Starter
lijkt me een erg onhandige keuze. 100gr kwark is trouwens ook maar 10gr eiwit en daar kan je ook niet op bouwen.
DOe bij een maaltijd 2 gekookte eieren, bij een ander een blikje tonijn en dan is het prima.
Of vervang het brood door een maaltijd met rijst (of aardappelen pasta) met vlees + groente

Oke, dus als ik om 10u 2 gekookte eieren op mijn broodjes kipfilet doe, en om 12u een blikje tonijn naar binnen werk, dan is het goed? Krijg ik dan niet teveel calorieen binnen?

Schrap ook eens je havermout bij je avondeten, best wel doelloos, zijn alleen maar extra KH's die je niet wil in de cut.
Zet dat en je bovenstaande post van eieren/tonijn eens in het schema, haal er ook meteen wat brood uit, en post hem opnieuw.

Terug
Naar boven