MuscleMeat

Voedingsschema (Cut)

1436 kcal is wel erg weinig, verder meer koolhydraad en meer vet.
Een appel is geen maaltijd, probeer ook meer variatie in je schema te plaatsen (rijst, vis).
En zou zelf die melk als je opstaat eruit halen dit zijn langzame eiwitten, neem brinta met water doe ik ook alleen om het lekker te maken doe ik er 10 gram honing bij.

- Als je magere melk neemt 's ochtends, kan dat prima. Je hebt slechts 200ml nodig trouwens voor 30gr brinta en dan nog steeds is het meer een soort drankje.
- Wanneer train je precies?
- Je bent ook gewoon klein en met die 1500 zit je op je onderhoud volgens mij. Goed dus.
- Whey zijn snelle eiwitten dus heeft weinig zin voor het slapen gaan. Neem in plaats daarvan kwark waarin caseïne zit dat langzaam kan verteren terwijl je slaapt.
- Ik zou de banaan en appel weglaten, zijn overbodige koolhydraten. Voor de vitamines kan je net zo goed multi-vitamine slikken.
- Probeer minimaal de EKV-verhouding 40-40-20 aan te houden. Zeker dus niet meer koolhydraten gaan eten zoals dimitrie zegt. Ik zou wel je eiwitinname wat verhogen door bijvoorbeeld meer dan 100gr kip bij het avondeten te eten en 's middags bijvoorbeeld een keer tonijn te eten met bijvoorbeeld ei.
- Je vet is echt veeeeeeels te laag. Denk er aan dat je lichaam vetten nodig heeft als smeermiddel. Vergeet niet dingen als boter en olijfolie waarin je bakt erbij te rekenen. Om meer vetten binnen te krijgen zou ik een handje (50gr) cashewnoten erbij doen.
- Iets meer variatie kan geen kwaad, dus niet drie broodmaaltijden op een dag.

• Topic Starter Topic Starter
Delete

Laatst bewerkt:
16 jaar, 53 kg, BF 14 en dan cutten? Naar mijn idee onverstandig, daarnaast is ook het eetschema te laag in de kcal en vetten.
Zou hiermee wachten tot je wat ouder bent, je onthoudt je lichaam te veel voor een lichaam dat in de groei.
Als je toch doorgaat, kijk goed rond op het forum voor tips en trucs

• Topic Starter Topic Starter
Delete

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven