Hallo,
in bijlage mijn voedingsschema voor de cut.
Het komt er op neer dat ik goed blijf dooreten en mijn kcal tekort uit de cardio ga halen (dagelijks een drie kwartier doorfietsen en een half uurtje zwemmen, beiden op middelhoge intensiteit).
Zou iemand dat eens kunnen bekijken en dan eventueel tips/hints geven? Alle nodige info zou normaal in de .xls moeten staan. Het is de bedoeling vetmassa te verbranden zonder spiermassa te verliezen (logisch..
)
Ik had vooraf een ander schema waarbij ik minder cardio deed en ook kcal tekort had via men voeding, maar ik had de indruk ook spiermassa te verliezen op die manier..
Vriendelijke groeten
in bijlage mijn voedingsschema voor de cut.
Het komt er op neer dat ik goed blijf dooreten en mijn kcal tekort uit de cardio ga halen (dagelijks een drie kwartier doorfietsen en een half uurtje zwemmen, beiden op middelhoge intensiteit).
Zou iemand dat eens kunnen bekijken en dan eventueel tips/hints geven? Alle nodige info zou normaal in de .xls moeten staan. Het is de bedoeling vetmassa te verbranden zonder spiermassa te verliezen (logisch..
)Ik had vooraf een ander schema waarbij ik minder cardio deed en ook kcal tekort had via men voeding, maar ik had de indruk ook spiermassa te verliezen op die manier..
Vriendelijke groeten