MuscleMeat

Voedingsschema cut

JellenV

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
83kg
Hallo,

in bijlage mijn voedingsschema voor de cut.
Het komt er op neer dat ik goed blijf dooreten en mijn kcal tekort uit de cardio ga halen (dagelijks een drie kwartier doorfietsen en een half uurtje zwemmen, beiden op middelhoge intensiteit).

Zou iemand dat eens kunnen bekijken en dan eventueel tips/hints geven? Alle nodige info zou normaal in de .xls moeten staan. Het is de bedoeling vetmassa te verbranden zonder spiermassa te verliezen (logisch.. :))

Ik had vooraf een ander schema waarbij ik minder cardio deed en ook kcal tekort had via men voeding, maar ik had de indruk ook spiermassa te verliezen op die manier..

Vriendelijke groeten

Bijlagen

Minder brood/rijst en ipv olijfolie PAM spray gebruiken. Althans dat doe ik. Als ik cut, neem ik 4 dagen zero carbs, 1 dag licht laden, 1 dag junken en 1 dag zeer licht met carbs.
Werkt als een gek.

ik zou dat fruit in de ochtend doen ipv in de middag..

• Topic Starter Topic Starter
Alvast bedankt voor de reacties.

@animallegs: no carbs? Bedoel je daarmee helemaal geen carbs gedurende 4 dagen? Dat lijkt me vrij extreem :). Opsplitsen in verschillende dagen mbt tot hoeveelheid carbs en dan ook refeeds doen kan ik wel eens proberen, bedankt voor de tip.
Indien ik de olijfolie door die pam spray vervang heeft dat dan niet tot resultaat dat ik te weinig (goede) vetten in men dieet heb?

@hofmania: ik eet momenteel een stuk fruit in de ochtend (was ik in het voedingsschema vergeten plaatsen) en een stuk fruit voor de training om de extra suikers onmiddellijk te kunnen verbranden.

groeten

Terug
Naar boven