AndroidHealthClinic

voedingsschema cut

Georgio

Novice
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
73kg
Vetpercentage
18%
Ik heb net een 'voedingsschema' opgesteld maar ik weet niet wat ik er nog bij zou doen, is het zo al goed of zou ik er nog tonijn bij doen en misschien ipv kipfilet, kalkoen of iets anders.

status: cutten

Laatst bewerkt:
Voor een cut vind ik 25-60-15 een beetje vreemde verhouding. Waarom iedere dag een half brood? Ik zou zelf lager in carbs gaan en bijvoorbeeld nog ergens ei of tonijn erdoor doen, ook voor de afwisseling is dat goed. Misschien nog ergens een shake? Waarom trouwens nog die havermout voor het slapen gaan? Kan je niet die kwark later doen? Kwark is gezien de caseïne (soort time released afgifte aminozuren) een goede voor het slapen gaan. Voor de smaak zijn noten trouwens misschien fijner dan een lepel olijfolie...

*Vergeet niet wat je moeder vroeger altijd zei, genoeg groeten eten jongen! 50 gram groenten is één blaadje sla...

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor je tips, heb het hier zo wat even aangepast, misschien nog iemand met tips ?

Bijlagen

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Kan er iemand nog helpen? :p

Erg eentonig vind ik het, zou er nog wat noten-volkorenpasta-fruit bijdoen en de eiwitten mss wat verhogen...

Terug
Naar boven