Fitness Seller

Voedingsschema cutten, verbeterpunten?

TurkPwr

Novice
Waardering
0
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

verbeterpunten hoor ik graag ? en advies natuurlijk

mijn specificaties :P

gewicht: 80 Lengte: 1.83 Bodyfat: 12/13%

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

verbeterpunten hoor ik graag ? en advies natuurlijk

mijn specificaties :P

gewicht: 80 Lengte: 1.83 Bodyfat: 12/13%

Eerste advies, sluit af met [ /quote]

:D

voedingschemaAli.jpg

Ik zou het anders doen:

Cornflakes vervangen door brinta of havermout ivm GI
Van 17:00 tot 23:00 eet je nauwelijks iets. Ik zou je maaltijd van 23:00 daartussen doen en om 23:00 uur 500 g kwark toevoegen.
Verder zou ik minder brood eten en dit vervangen door pasta/rijst/aardappelen.
Als laatste zou ik nog de halfvolle melk vervangen door magere melk en meer onverzadigde vetten verorberen (bv noten)

Je totaalkcal kloppen niet. Ik weet niet waar de fout zit, maar 274gr EW + 269gr KH + 69gr VT komt bij mij al rond de 2800 kcal uit. Check je schema nog eens opnieuw.

die kaas kun je trouwens vervangen door kipfilet. Op het forum staat ook een voedingswaardetabel

• Topic Starter Topic Starter
die kaas kun je trouwens vervangen door kipfilet. Op het forum staat ook een voedingswaardetabel

jah dit is ongeveer mijn richtlijn er zal natuurlijk wel wat afwisseling zijn in me voeding zoals jij zegt van kaas vervangen door kipfilet,

ja tuurlijk je moet altijd gevarieerd eten. maar waarom ga je nu al cutten eigenlijk gooi eerst wat flinke massa op en dan tegen de zomer cutten

ja tuurlijk je moet altijd gevarieerd eten. maar waarom ga je nu al cutten eigenlijk gooi eerst wat flinke massa op en dan tegen de zomer cutten

ik heb moeite met droog worden en ik ben nooit droog geweest dus ik wil nu al weten hoe snel het gaat en binnen welke termijn ik bepaald resultaten haal als ik merk dat het snel gaat pomp ik gewoon weer massa,

hm dus je bent aan het experimenteren met je lichaam. wil je lichaam beter kennen
er zijn ook sups voor cutten hey en ik denk dat je redelijke resultaat
ziet binnen 8 weken ligt per lichaam verschillend. zelf kom snel aan in massa cutten gaat wat moeizaam overal heb je nadeel en voordeel

hm dus je bent aan het experimenteren met je lichaam. wil je lichaam beter kennen
er zijn ook sups voor cutten hey en ik denk dat je redelijke resultaat
ziet binnen 8 weken ligt per lichaam verschillend. zelf kom snel aan in massa cutten gaat wat moeizaam overal heb je nadeel en voordeel

zoals wat voor sups? , jah bij mij gaat massa ook redelijk snel alleen ben nu net 5 dagen ziek .. en ben nu 5 kilo afgevallen :( .. maar jah daar maak ik me niet veel zorgen over komt er wel weer snel aan maar als je me misschien bepaalde supplementen kan voorleggen waarvan uit ervaring is gebleken die ook helpen zou heel fijn zijn :D

alvast bedankt !

zoals wat voor sups? , jah bij mij gaat massa ook redelijk snel alleen ben nu net 5 dagen ziek .. en ben nu 5 kilo afgevallen :( .. maar jah daar maak ik me niet veel zorgen over komt er wel weer snel aan maar als je me misschien bepaalde supplementen kan voorleggen waarvan uit ervaring is gebleken die ook helpen zou heel fijn zijn :D

alvast bedankt !
HEY LAN DIT KUN JE ALLEMAAL GEBRUIKEN IN DE CUT

CLA

L-Carnitine

L-Glutamine

BCAA

HMB

Omega 3

Vitamine C with rose hips

Vitamine B12

Multivitamine

Magnesium:Calcium 2:1

Zink

Whey

ALRI Venom Lean Dreams, DAT ZIJN BEST DURE SPULLEN DUS KIJK MAAR OF JE VERDER WIL GAAN MET CUTTEN MAAR DAT HELPT WEL ALLEMAAL OM DIE VETTE ADERS EN ALLE LIJNEN TE ZIEN EN JE BF ROND DE 12, 10 TE KRIJGEN

Ik zou van die lijst van Pash alleen die bcaa nemen als je gaat cutten.

Als je streng gaat cutten zorgen die bcaa's dat je minder spierafbraak hebt dan wanneer je het niet gebruikt.

Correct mi if I am wrong.

Terug
Naar boven