XXL Nutrition

Voedingsschema cutten

Timba055

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,

De afgelopen twee maanden heb ik gebulkt, dit ga ik sowieso de maand december ook nog doen maar ben alvast begonnen met de voorbereidingen voor de cut. Hiermee wil ik dus begin januari/februari mee starten.

Stats:
196cm
96.5KG
VP: ~18%

Ik heb dus alvast geprobeerd een voedingsschema te maken voor de cut, ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden en/of nog bruikbare tips hebben.

Training zal er tijdens de cut zo uit zien:
2 x pw in de morgen hardlopen (5km)
3 x pw KT (denk dat ik standaard FB schema pak) met daarna 20 min HIIT

Alvast bedankt

Naamloos.jpg

Cut schema.png

Flinke cut wordt dit... je eet 7 dagen in de week niks?

• Topic Starter Topic Starter
Je ziet geen bijlage?

Toen ik keek was dr idd geen bijlage ;)
Veel carbs voor de cut, ik zou de meeste carbs NA je training nemen.
Ook vind ik je vrij hoog in kcals zitten voor jou gewicht & bodyfat, maja als je afvalt, who am i to judge..
Dus controleer of je gewicht (vet, meet dus met bodyclipper) verliest en pas je voeding aan op je gewichtverlies.
Voor de rest vind ik dat je (te) veel brood eet, verander dit liever naar meer rijst.

• Topic Starter Topic Starter
Toen ik keek was dr idd geen bijlage ;)
Veel carbs voor de cut, ik zou de meeste carbs NA je training nemen.
Ook vind ik je vrij hoog in kcals zitten voor jou gewicht & bodyfat, maja als je afvalt, who am i to judge..
Dus controleer of je gewicht (vet, meet dus met bodyclipper) verliest en pas je voeding aan op je gewichtverlies.
Voor de rest vind ik dat je (te) veel brood eet, verander dit liever naar meer rijst.

Bedankt voor je reactie, hier heb ik meer aan dan die eerste nutteloze post

Persoonlijk vind ik het lastig om weinig carbs te eten, merk dan echt dat ik weinig energie heb. Kan altijd als optie als dit schema niet werkt.
Mijn Kcal behoefte ligt rond de 3400, dus dan ligt dit schema 400kcal onder mijn behoefte.
Brood is uit gemakzucht, misschien moet ik er toch maar eens aan geloven en een bakje kip/groente/rijst mee te nemen naar het werk.

Ik zag dat ik groentes ook vergeten was, hiervan komt 150-200gr bij de maaltijd met rijst en kip.

Terug
Naar boven