XXL Nutrition

voedingsschema gemaakt

Teun W

Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
yoo mensen van dbb,

Jullie zullen vast denken ach weer zon pipo die zich alleen maar heeft geregistreerd om tips te krijgen haha, maar dat klopt niet helemaal. Ik ben nu 2 maanden aan het trainen en heb me voor die tot nu veel ingelezen op dit forum waar ik trouwens erg dankbaar voor ben!! :) ik post alleen helemaal niks...

Maar nu wat informatie over mij zelf, ik ben 1.90 gewicht 80kg en ben 20 jaar oud. ik train nu 2 maanden en heb als schema rippetoe wat me goed bevalt. enige wat ik mis en ook merk in mijn voortgang is het eten, daarom heb ik voor mijzelf een voedingsschema gemaakt waar ik maandag mee wil beginnen.

dit is tot zo ver mijn voedingsschema (bijlage), heb al tips gevraagd aan vrienden van mij die ook sporten, die zeiden dat zij meer eiwitten 's ochtends zouden pakken. maakt dit veel uit? en is de gehele voedingsschema zo goed of zouden jullie toch voor iets anders kiezen? alvast bedankt!!!

Bijlagen

• Topic Starter Topic Starter
Ik volg het schema nu ander halve dag en het is goed te doen, heb af en toe zelfs nog honger, maar toch ben ik nog steeds benieuwd wat jullie van dit schema vinden, is bijv een post workout echt nodig want dan schrap ik hier en daar eiwitten op trainings dagen en pak ik dan een blik tonijn of zo. Ben dus zeer benieuwd wat jullie van mijn schema vinden

Qua macro's zit je goed.. Maar 16.30 én 17.30 een warme maaltijd?? Ik zou daar gewoon 1 maaltijd van maken! Voor de rest gewoon mee beginnen en kijken hoe 't gaat..

Over een tijdje kun je indien nodig, of wanneer je dingen gaan tegenstaan wat zaken aanpassen..

Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor je reactie! Ja die tijden kloppen niet helemaal. De eerste warme maaltijd is om half 4 en de tweede meestal rond 6, zou jij er dan als nog een maaltijd van maken? Ik kan evt ook die warmte maaltijd verplaatsten voor bijvoorbeeld na het trainen of zo

Dan zou ik 'm gewoon zo laten anders is het gat tussen 12.30 en je avondeten wel erg groot..

Ik zou wel dan je maaltijd van 15.30 naar 15.00 zetten (dan zit er tussen 12.30 - 15.00 2,5 uur) en dan 3 uur later om 18.00 nog een maaltijd en dan om 21.00 weer. 2,5-3-3 uur steeds ertussen dat is prima!

Terug
Naar boven