Voedingsschema Nieuweling Hulp Gezocht 
INTRO:
METINGEN:
DOELSTELLING:
TRAININGSSCHEMA:
VOEDING:
ONDERHOUD BEREKENING:
Ik zou het erg waarderen als iemand mij kan helpen met het optimaliseren van mijn Voedings- / Trainingsschema.
Ik heb al erg veel geleerd van het lezen op dit forum en dit zal ongetwijfeld alleen maar meer worden, ik sta open voor alle suggesties en opmerkingen. Ik ben ten slot van rekening de beginner dus kan alleen maar leren van jullie
Alvast bedankt!
Groeten,
Enzy

INTRO:
Hello Everybody,
Mijn naam is Joeri a.k.a. Enzy en ik ben 19 jaren oud, 31 mei heb ik een proef training gehad en besloten mijzelf maar vanaf 1 juni meteen in te schrijven bij de sportschool. Zo’n anderhalf jaar geleden ben ik begonnen met het afvallen van kilo’s (uiteindelijk 17kg) door middel van het opletten van de voeding en dagelijkse oefeningen (Stepmachine / Roeimachine / Sit-ups) en Zaalvoetbal. Nu heb ik mijn gewicht voor een redelijk lange tijd onder controle en heb ik besloten om het ook door te trekken en spieren op te gaan bouwen.
Mijn naam is Joeri a.k.a. Enzy en ik ben 19 jaren oud, 31 mei heb ik een proef training gehad en besloten mijzelf maar vanaf 1 juni meteen in te schrijven bij de sportschool. Zo’n anderhalf jaar geleden ben ik begonnen met het afvallen van kilo’s (uiteindelijk 17kg) door middel van het opletten van de voeding en dagelijkse oefeningen (Stepmachine / Roeimachine / Sit-ups) en Zaalvoetbal. Nu heb ik mijn gewicht voor een redelijk lange tijd onder controle en heb ik besloten om het ook door te trekken en spieren op te gaan bouwen.
METINGEN:
Meteen wat metingen gedaan en deze kwamen uit op deze cijfers:
Lengte: 185.5cm / Gewicht: 76.8kg / Vetpercentage: 13.7% (Geen slechte basis, toch?)
Lengte: 185.5cm / Gewicht: 76.8kg / Vetpercentage: 13.7% (Geen slechte basis, toch?)
DOELSTELLING: