themaiklike
Novice
- Waardering
- 0
Hallo
,
Ik ben nieuw op dit forum maar ook nieuw in de wereld van bodybuilding.
Ik ben voor 1 maand geleden begonnen met trainen, tot nu toe nog thuis omdat ik weinig tijd heb en er net mee begonnen ben.
- Ik heb wel een work-out bankje.
- gewone halters.
- En een grote halter van 1,60.
Ik probeer op dit moment mijn armspieren, schouders, borst en buikspieren te trainen.
Ik kan ook duidelijk wel verschil merken,
alleen ik ben dingen op gaan zoeken op internet en bij dit forum terecht gekomen waar ik heel wat topics heb gezelen over voeding, eiwitten e.d. dat dat een bijzonder belangrijk onderdeel is (hier had ik nooit bij na gedacht.)
---------------------------------------------------------------
Wat wil ik bereiken?
- Wat meer uitstralen. Grotere spieren, wat meer spek om de botten.
Wat doe je er nu aan?
- Ik probeer elke dag soms ff een dagje rust. 's avonds oefeningen te doen. (dit heb ik tot op de dag van vandaag nog goed vol gehouden.)
- maar qua voeding doe ik er nix aan.
Ik let überhaupt niet op mijn voeding omdat ik (NOG) geen aanleg heb om dik te worden, ik kan alles eten wat ik wil.
En daardoor eet ik vrij ongezont omdat dit toch geen zichtbare gevolgen heeft.
**
Wie ben ik en wat wil ik dan van jullie weten?
Naam: Mike
Leeftijd: 17
Gewicht: 65
Bouw: mager
Status: beginner
Vraag:
- Hoe zou ik voortaan mijn dag in moeten delen qua voeding? Als eenmaal iemand mij een schema heeft gegeven zal ik deze ook naleven want de motivatie is zeker aanwezig.
- Ik wil dus graag meer aankomen, iets voller zijn. En veel bouwstoffen voor de ontwikkeling van spieren.
- en ja ik heb ook andere topics gelezen, maar ik wil graag een persoonlijk advies. Zonder gebruik van pillen.
Alvast bedankt!!! gr. Mike
Ik ben nieuw op dit forum maar ook nieuw in de wereld van bodybuilding.
Ik ben voor 1 maand geleden begonnen met trainen, tot nu toe nog thuis omdat ik weinig tijd heb en er net mee begonnen ben.
- Ik heb wel een work-out bankje.
- gewone halters.
- En een grote halter van 1,60.
Ik probeer op dit moment mijn armspieren, schouders, borst en buikspieren te trainen.
Ik kan ook duidelijk wel verschil merken,
alleen ik ben dingen op gaan zoeken op internet en bij dit forum terecht gekomen waar ik heel wat topics heb gezelen over voeding, eiwitten e.d. dat dat een bijzonder belangrijk onderdeel is (hier had ik nooit bij na gedacht.)
---------------------------------------------------------------
Wat wil ik bereiken?
- Wat meer uitstralen. Grotere spieren, wat meer spek om de botten.
Wat doe je er nu aan?
- Ik probeer elke dag soms ff een dagje rust. 's avonds oefeningen te doen. (dit heb ik tot op de dag van vandaag nog goed vol gehouden.)
- maar qua voeding doe ik er nix aan.
Ik let überhaupt niet op mijn voeding omdat ik (NOG) geen aanleg heb om dik te worden, ik kan alles eten wat ik wil.
En daardoor eet ik vrij ongezont omdat dit toch geen zichtbare gevolgen heeft.
**
Wie ben ik en wat wil ik dan van jullie weten?
Naam: Mike
Leeftijd: 17
Gewicht: 65
Bouw: mager
Status: beginner
Vraag:
- Hoe zou ik voortaan mijn dag in moeten delen qua voeding? Als eenmaal iemand mij een schema heeft gegeven zal ik deze ook naleven want de motivatie is zeker aanwezig.
- Ik wil dus graag meer aankomen, iets voller zijn. En veel bouwstoffen voor de ontwikkeling van spieren.
- en ja ik heb ook andere topics gelezen, maar ik wil graag een persoonlijk advies. Zonder gebruik van pillen.