Fitness Seller

voedingsschema pieter 22 jr 82kg 12% 1,75m

pieter61

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
hallo ik train nu al 2 jaar 5 dagen per week dus het leek me tijd voor een voedingsschema. op mijn werk loop ik de hele dag en ga 5x per week een uur - anderhalf trainen voor massa. dit is mn eerste schema dus als jullie op- aanmerkingen hebben hoor ik het graag.

dank.

Bijlagen

hoelaat ga je meestal naar bed?

• Topic Starter Topic Starter
half 12.. dit is overigens het schema voor als ik moet werken sochtends aangezien ik dan dus om 6 uur moet opstaan. ik werk 5 dagen per week.

Laatst bewerkt:
Beetje weinig slaap? Heb begrepen dat rust belangrijk is om te groeien.

half 12.. dit is overigens het schema voor als ik moet werken sochtends aangezien ik dan dus om 6 uur moet opstaan. ik werk 5 dagen per week.

al je om half 12 naar bed gaat zou ik nog een bak kwark nemen en niet die laatste 2 broodjes
en maar
6 uur slaap?

• Topic Starter Topic Starter
Ok wat is precies het voordeel van kwark voor het slapen dan? Ik vind het verder prima te eten dus is geeen probleem.. ja 6 uur slaap kan echt niet vroeger slapen let verder wel op mn rust maar qua totale slaap kom ik op 6 uur

Laatst bewerkt:
kwark heeft eiwitten die langzaam opgenomen worden, prima voor tijdens het slapen

en als ik jou was zou echt meer dan 8 uur gaan slapen vooral als je al 5 dagen werkt en nog eens traint ook

Terug
Naar boven