MuscleMeat

Voedingsschema tips tijdens kuur

Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
8%
Dag leden,

8 weken geleden ben ik begonnen aan mijn kuur die in totaal 10 weken gaat duren. Mijn kuur bestaat uit:

Week 1-10: 500mg test p.w.
Week 1-10: 200mg tren p.w.
Week 1-5: 50mg p.d.

Nu kreeg ik na ongeveer 5 weken erg last van gyno en neem hier op het moment 50mg provi voor. Voor de rest ben ik in gewicht van 82 kg met vetpercentage van 11% naar 91 kg met vetpercentage van 8%. Mijn lengte is trouwens 1,83.

Mijn voedingsschema ziet er als volgt uit:

08:30 - shake (schep eiwitpoeder, 150 gr havermout, 1 banaan, half glas water)

11:00 - 250 gr magere franse kwark of 4 gekookte eieren (alleen eiwit) of 3 volkeren knäckebröd met 6 plakken kipfilet/kalkoenfilet/rosbief

13:30 - kopje toverrijst, doperwten/snijboontjes/of iets in die richting, 250 gr gerookte/gebakken kipfilet

16:00 - 250 gr magere franse kwark of 4 gekookte eieren (alleen eiwit) of 3 volkeren knäckebröd met 6 plakken kipfilet/kalkoenfilet/rosbief

18:30 - kopje toverrijst, erwten met worteltjes, 200 gr biefstuk of kopje toverrijst, doperwten/snijboontjes/of iets in die richting, 250 gr gerookte/gebakken kipfilet

22:00 - caseïne shake

Ik lust helaas geen vis, en ben ben langzaam mijn koolhydraten aan het afbouwen. Heeft iemand nog goede ideeën wat ik nog meer kan eten, wat veel eiwitten bevat en weinig vet?

Goed ingelezen over tren.

En zet macro's er eens bij?

+9kg en -3%BF met deze kuur die nog niet aan z'n einde is? Mooi resultaat hoor kerel.
Wat betreft je voeding, graag even opgeven wat je dagtotalen zijn qua Kcal en EKV. Van daaruit kan je meestal zelf al dingen afleiden.

Suc6 verder nog.

Week 1-5 Dianabol neem ik aan?

Zeer nette resultaten man

Terug
Naar boven