AndroidHealthClinic

Voedingsschema vrouw - 21 jaar

Je wilt eruit zien als ondervoed afrikaantje? Daar heb je toch pro ana site voor?

Je neemt jezelf totaal niet serieus. Geen tijd om je aan een voedingsschema te houden, maar wel goede resultaten verwachten? Je stelt een ontzettend domme vraag in je openingspost en je verwacht nog serieuze reacties? Ik vind het eerder een belediging voor alle mensen hier die keihard werken om zijn/haar fysiek te verbeteren en dan komt mevrouw aan met een arrogante houding, domme vragen en denkend dat alles komt aanwaaien. De enige reden dat mensen nog op je reageren is omdat ze denken dat je een lekker wijf bent.

• Topic Starter Topic Starter
Wie doet hier nou aannames? Ik train keihard-4 dagen per week 2 uur lang. Het enige wat ik niet doe is een voedingsschema gebaseerd op tijden. En ondervoed? Dat is jouw mening. Als het je allemaal niet aanstaat en denkt dat ik niet serieus ben waarom reageer je dan?

Laatst bewerkt:
Om weerstand te bieden aan domme topicopeners, zodat ze de volgende keer minstens 2 keer nadenken om weer een kansloze thread te openen.

Als je uberhaupt ook maar een heel klein beetje serieus bezig was, had je je vanzelf wel geschaamd om zo'n topic te openen.

Overigens zeggen tijden en dagen dat je sport niets over hoe serieus je bezig bent. In extreme gevallen geeft het eerder aan hoe dom iemand zijn/haar lichaam obsessief aan het vernken is.

Wie doet hier nou aannames? Ik train keihard-4 dagen per week 2 uur lang. Het enige wat ik niet doe is een voedingsschema gebaseerd op tijden. En ondervoed? Dat is jouw mening. Als het je allemaal niet aanstaat en denkt dat ik niet serieus ben waarom reageer je dan?

Trouwens je sig, breath = adem wat je zocht was breathe.(ademen - ademhalen) Ook is het 'successful', niet 'succesfull'.

Laatst bewerkt:
Snel TS, red deze thread door een mooie foto te posten!

Goh wat toevallig zeg, en nee ze is niet fake.
Komt ze uit z?
nvm, komt uit apeldoorn dus.
The fakies? Excuse me? Een schema opstellen werkt niet voor mij want ik ben te druk overdag. Ik weet nu al dat ik me daar niet aan houd. Anders had ik dat wel gevraagd. Dus als je niet kan reageren op wat ik heb gepost. Of andere domme quotes. Reageer dan niet ;)

---------- Post toegevoegd 15 June 2013 om 07:57 ----------

En waarom ik geen koekjes eet? Omdat daar transvetten inzitten, althans de meeste. Dus dat eet ik liever niet
Ik denk dat je daar wel een beetje de mist in gaat.. Nu heb je toch ook een soort schema wat je aanhoud en eet op je werk/overdag?
Je eet bijvoorbeeld bepaald ontbijt/lunch/avondeten en vast wat tussendoor. Dus eigenlijk hanteer je een soort schema?

Hoeft ook niet eens op tijden. Gaat erom wat je eet in totaal, als het aan het eind van de dag maar klopt.

Laatst bewerkt:
Het je enig idee hoeveel je nu eet per dag? Niet hoeveel van alles, maar hoeveel kcal/eiwit/vetten/koolhydraten per dag? Wat als jij standaard teveel of te weinig eet, dan heeft het weinig nut om de juiste producten te eten. Als jij té weinig eet dan train je niet optimaal en herstel je niet optimaal. En als jij daadwerkelijk 4x 2uur traint, dan bereik jij je doelen niet als je té weinig eet.

Je eet al heel erg schoon (en komop, als dat jouw buik is dan doe je het ook echt niet slecht!), dat scheelt heel veel. Nu nog de juiste hoeveelheden en een goede timing, oa om je trainingen te optimaliseren. En tjah, met een schema is dat wel het meest overzichtelijkste voor jezelf

Ja ze is vast fake, Hey Laura, post is een foto van jezelf met een briefje waar DBB opstaat en in je andere hand een lepel!
Waarom zou zij zich willen bewijzen tegen een paar internethelden? Ze heeft waarschijnlijk haar email nog op zichtbaar staan, en daardoor zijn ze aan iets zoals dr FB gekomen. Jaaaa, van is het ook heel aannemelijk dat ze fake is. Zucht

---------- Post toegevoegd 15 June 2013 om 21:35 ----------

Hoeft ook niet eens op tijden. Gaat erom wat je eet in totaal, als het aan het eind van de dag maar klopt.
Doel je op die IIFYM theorie? Want dat is alleen leuk als je de hele dag op de bank zou zitten. Goede verdeling optimaliseert je trainingen, je herstel, en dus je resultaat.

[/COLOR]Doel je op die IIFYM theorie? Want dat is alleen leuk als je de hele dag op de bank zou zitten. Goede verdeling optimaliseert je trainingen, je herstel, en dus je resultaat.

Nee daar doel ik niet op, ben ik ook geen fan van.
Ik doelde er meer op dat ze hoogstwaarschijnlijk al een soort schema heeft. Ook al beseft ze zich dat misschien niet bewust. Op die momenten zal ze misschien betere keuzes kunnen maken en kunnen kijken hoe ze voor/na training kan eten om resultaten te optimaliseren.

---------- Post toegevoegd 15 June 2013 om 21:41 ----------

Je wilt eruit zien als ondervoed afrikaantje? Daar heb je toch pro ana site voor?

ondervoed?
En domme vragen?
Misschien heeft ze er gewoon niet zoveel verstand van en vraagt ze het gewoon.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Vind dit overigens niet ondervoed, eerder iemand die goed bezig is.

Nee daar doel ik niet op, ben ik ook geen fan van.
Ik doelde er meer op dat ze hoogstwaarschijnlijk al een soort schema heeft. Ook al beseft ze zich dat misschien niet bewust. Op die momenten zal ze misschien betere keuzes kunnen maken en kunnen kijken hoe ze voor/na training kan eten om resultaten te optimaliseren.
Ah oke :)

ondervoed?
En domme vragen?
Misschien heeft ze er gewoon niet zoveel verstand van en vraagt ze het gewoon.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Vind dit overigens niet ondervoed, eerder iemand die goed bezig is.
Het slaat werkelijk als een tang op een varken. Dit is duidelijk een trol.

En dat plaatje vind ik overduidelijk ondervoed.

• Topic Starter Topic Starter
Het je enig idee hoeveel je nu eet per dag? Niet hoeveel van alles, maar hoeveel kcal/eiwit/vetten/koolhydraten per dag? Wat als jij standaard teveel of te weinig eet, dan heeft het weinig nut om de juiste producten te eten. Als jij té weinig eet dan train je niet optimaal en herstel je niet optimaal. En als jij daadwerkelijk 4x 2uur traint, dan bereik jij je doelen niet als je té weinig eet.

Je eet al heel erg schoon (en komop, als dat jouw buik is dan doe je het ook echt niet slecht!), dat scheelt heel veel. Nu nog de juiste hoeveelheden en een goede timing, oa om je trainingen te optimaliseren. En tjah, met een schema is dat wel het meest overzichtelijkste voor jezelf

Waarom zou zij zich willen bewijzen tegen een paar internethelden? Ze heeft waarschijnlijk haar email nog op zichtbaar staan, en daardoor zijn ze aan iets zoals dr FB gekomen. Jaaaa, van is het ook heel aannemelijk dat ze fake is. Zucht

---------- Post toegevoegd 15 June 2013 om 21:35 ----------

Doel je op die IIFYM theorie? Want dat is alleen leuk als je de hele dag op de bank zou zitten. Goede verdeling optimaliseert je trainingen, je herstel, en dus je resultaat.
Ik weet het wel ongeveer. Ik eet ongeveer 1500 kcal per dag, vetten probeer ik zo laag mogelijk te houden en om mijn eiwitten aan te vullen neem ik na het trainen 1een whey shake. Ik ben dan misschien niet heel erg professioneel bezig, omdat ik niet alles bij houd etc etc. Maar dat is juist de reden waarom ik dit hier post, zodat ik wat hulp krijg :)

---------- Post toegevoegd 15 June 2013 om 21:37 ----------

Komt ze uit z?
nvm, komt uit apeldoorn dus.

Ik denk dat je daar wel een beetje de mist in gaat.. Nu heb je toch ook een soort schema wat je aanhoud en eet op je werk/overdag?
Je eet bijvoorbeeld bepaald ontbijt/lunch/avondeten en vast wat tussendoor. Dus eigenlijk hanteer je een soort schema?

Als je het zo stelt wel. Maar ik maak dat schema niet vooruit zegmaar. Ik heb gewoon een lijst met producten op de koelkast hangen

Je kan alles eten, het gaat om het hele plaatje.

Terug
Naar boven