AndroidHealthClinic

voedingsschema, wat vinden jullie er van?

Anoniem_19_83_

Novice
uitgeschakeld
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
73kg
Hallo, ik doe nou iets meer dan een jaar aan fitness en ben de laatste 2 a 3 maanden wat serieuzer gaan trainen en daarbij veel meer gaan eten.
Nou heb ik ook een voedingsschema gemaakt en ik vraag me af wat jullie er van vinden en of jullie verder nog tips hebben?:D
Op een gemiddelde schooldag eet ik:
7:00 6 boterhammen met pindakaas en ~ 0,3 liter halfvolle melk
1 portie brinta
een banaan en een appel (of welk soort fruit we in huis hebben):rolleyes:
11:00 4 boterhammen met kipfilet en 0,2 liter halfvolle melk
13:00 zie: hierboven
~15:00 een mueslireep of iets dergelijks
16:10 fitness (ongeveer 3 kwartier tot een uur)
17:30 avondeten, meestal spaghetti, roerbakmie of gewoon aardappelen vlees en groenten (ligt er maar net aan wat de pot schaft:rolleyes:)
19:30 (indien ik niet hoef te werken) 2 boterhammen met 2 gebakken eieren
20:30 2 stuks fruit
21:30 een halve bak franse magere kwark

Alle tips zijn welkom!
Ter extra informatie: ik ben bezig met het gainen van spiermassa door veel te eten naast mijn training (bulken?), begin mei wil ik gaan beginnen met cardio om zo vet te verliezen (cutten?)
Mvg Sjoerd

16 boterhammen op een dag? die halve bak kwark mag gerust een hele zijn ;)

• Topic Starter Topic Starter
is er iets mis met boterhammen dan?:p
van die halve bak kwark kan ik idd wel een hele maken maar dan het liefst wel met een flinke scheut honing of roosvicee (of weet iemand nog iets anders?:D)

Nee, van mij mag je. ik krijg het niet weg, ik eet veel liever pasta, rijst, havermout etc. Honing is prima in de kwark;) Waarom zet je t niet ff in een excel sheetje zodat je alle calorieen en e/k/v verhouding etc weet?

Gewoon je fruit met de kwark in de blender doen. Dan is het best te pruimen en je voegt dan geen suikers of iets toe.
Inderdaad even in een excelsheet zetten (staat wel ergens in de stickies) Zo op het eerste gezeicht heb je veel Carbs en weinig Eiwitten.

Succes

Gewoon je fruit met de kwark in de blender doen. Dan is het best te pruimen en je voegt dan geen suikers of iets toe.
Inderdaad even in een excelsheet zetten (staat wel ergens in de stickies) Zo op het eerste gezeicht heb je veel Carbs en weinig Eiwitten.

Succes

Fruit geen suikers?

zelf een excel sheet aanmaken of is er op het forum eentje die ik kan invullen.. want ik weet niet hoe je die verhouding e/k/v berekent :o..

staat in de stickies;) die heeft alle waarden voorgeprogrammeerd :P Kunnen wel afwijken maar over t algemeen klopt t wel. Je kiest het eten en de hoeveelheid en excel doet de rest.

Ah op die fiets. zo had ik het nog niet gelezen ;)

bedankt voor de reacties:D!
programmaatje is niet al te handig vind ik..:( niet dat mijn engels zo slecht is maar op een of andere manier kan ik niet alle producten zien omdat die buiten beeld staan:o

---------- Toegevoegd om 16:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:29 ----------

als ik tijd heb dan zal ik binnenkort ff 'handmatig' de e/k/v waardes en kcal berekenen en posten;)
toch alvast bedankt voor de reacties:D

Anders probeer je met je muis naar beneden te gaan in dat excel sheet.. Ik weet het een gek plan maar het heeft een kans van slagen..

ja uiteraard kun je sarcastisch gaan doen.. maar ik heb al van alles geprobeerd en ik ben geen digibeet.. maar ik zoek het wel zelf op als ik tijd heb:)

programmaatje is niet al te handig vind ik..:( niet dat mijn engels zo slecht is maar op een of andere manier kan ik niet alle producten zien omdat die buiten beeld staan:o

Ik snap helaas niet wat je bedoelt. Als er echt een bug inzit, zou ik het graag herstellen. Maar je bent alleszins de eerste die erover klaagt.

Wat voor PC of laptop heb je misschien?
Welke versie van Windows en Excel heb je misschien?

zou inderdaad wel eens aan mijn excel versie kunnen liggen, het microsoft office pakket heeft nooit op mn computer gestaan totdat ik pasgeleden een oud cdtje uit de kast trok:rolleyes:.. ik zou het wellicht eens op een andere computer kunnen proberen met een nieuwere versie;)

zou inderdaad wel eens aan mijn excel versie kunnen liggen, het microsoft office pakket heeft nooit op mn computer gestaan totdat ik pasgeleden een oud cdtje uit de kast trok:rolleyes:.. ik zou het wellicht eens op een andere computer kunnen proberen met een nieuwere versie;)

Ik snap al wat je probleem is. Je hebt de resolutie van je scherm erg laag staan, waarschijnlijk 800 x 600. De verticale resolutie is best 800 of toch minstens 700 om de sheet volledig te kunnen zien.

Ik zal eens bekijken of ik hem kan aanpassen zodat mensen met een lage schermresolutie de sheet ook volledig kunnen zien.
Als je de full screen mode opzet zou het normaal al moeten helpen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven