- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 73kg
Hallo, ik doe nou iets meer dan een jaar aan fitness en ben de laatste 2 a 3 maanden wat serieuzer gaan trainen en daarbij veel meer gaan eten.
Nou heb ik ook een voedingsschema gemaakt en ik vraag me af wat jullie er van vinden en of jullie verder nog tips hebben?
Op een gemiddelde schooldag eet ik:
7:00 6 boterhammen met pindakaas en ~ 0,3 liter halfvolle melk
1 portie brinta
een banaan en een appel (of welk soort fruit we in huis hebben)
11:00 4 boterhammen met kipfilet en 0,2 liter halfvolle melk
13:00 zie: hierboven
~15:00 een mueslireep of iets dergelijks
16:10 fitness (ongeveer 3 kwartier tot een uur)
17:30 avondeten, meestal spaghetti, roerbakmie of gewoon aardappelen vlees en groenten (ligt er maar net aan wat de pot schaft
)
19:30 (indien ik niet hoef te werken) 2 boterhammen met 2 gebakken eieren
20:30 2 stuks fruit
21:30 een halve bak franse magere kwark
Alle tips zijn welkom!
Ter extra informatie: ik ben bezig met het gainen van spiermassa door veel te eten naast mijn training (bulken?), begin mei wil ik gaan beginnen met cardio om zo vet te verliezen (cutten?)
Mvg Sjoerd
Nou heb ik ook een voedingsschema gemaakt en ik vraag me af wat jullie er van vinden en of jullie verder nog tips hebben?

Op een gemiddelde schooldag eet ik:
7:00 6 boterhammen met pindakaas en ~ 0,3 liter halfvolle melk
1 portie brinta
een banaan en een appel (of welk soort fruit we in huis hebben)

11:00 4 boterhammen met kipfilet en 0,2 liter halfvolle melk
13:00 zie: hierboven
~15:00 een mueslireep of iets dergelijks
16:10 fitness (ongeveer 3 kwartier tot een uur)
17:30 avondeten, meestal spaghetti, roerbakmie of gewoon aardappelen vlees en groenten (ligt er maar net aan wat de pot schaft
)19:30 (indien ik niet hoef te werken) 2 boterhammen met 2 gebakken eieren
20:30 2 stuks fruit
21:30 een halve bak franse magere kwark
Alle tips zijn welkom!
Ter extra informatie: ik ben bezig met het gainen van spiermassa door veel te eten naast mijn training (bulken?), begin mei wil ik gaan beginnen met cardio om zo vet te verliezen (cutten?)
Mvg Sjoerd

..
Kunnen wel afwijken maar over t algemeen klopt t wel. Je kiest het eten en de hoeveelheid en excel doet de rest.
niet dat mijn engels zo slecht is maar op een of andere manier kan ik niet alle producten zien omdat die buiten beeld staan