MuscleMeat

voedingsschema willum

willum_vdbelt

Novice
Waardering
0
hey dbb-ers,

ik wil eindelijk serieus beginnen met bb en dus heb ik maar een voedingsschema in elkaar geflanst..zelf denk ik dat ik te hoog op de eiwitten zit..het enige wat per dag verschilt op t schema is maaltijd 5..vaak is het dan indisch eten..maar kunnen jullie wat +/- punten geven hierover?

mijn lengte is 1,78m en gewicht 79 kg

box!!

2E VERSIE
LET OP MAALTIJD 5 VERSCHILT PER DAG..LIGT ER AAN WAT MOEDERS MAAKT
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

te hoog in de eiwitten heb je inderdaad gelijk in...minder eiwit en meer koolhydraten lijkt me beter...

er zit veel fruit in uw schema.. naar mijn wete misschien wel iets te veel

Vet mag ook wel wat hoger! Ik zou er 30 gram lijnzaadolie bij doen in de avond. Verder zou ik af en toe de kip voor vis vervangen, maar dit is persoonlijk moet jezelf weten. Oja, om de koolhydraten wat op te krikken zou ik bij het ontbijt 100gram brinta nemen, bij maaltijd 6 en 8 die 1 brood vervangen voor 100 gram rijst, dan heb je die zo hoger. Kun je misschien ook nog wat minder shakes nemen, 4 vind ik een beetje veel. Succes!

HOLY ****ING SHIT ee
doe es normaal man
markus ruhl zit op de 450 -500 eiwit
dat is echt verspilde geld
omdat die eiwitten toch worden afgebroken en niet(goed gebruikt) worden
en je zult toch wel erg veel water moeten gaan drinken om je nieren schoon te houden
dus gooi die eiwitten eens naar de max 250
en verhoog je carbs naar 500

moet hij niet meer kcal binnen krijgen voor zijn gewicht?....ik weeg ook 79kg maar de eigenaar van de sportschool zei dat ik op zijn minst 3850 kcal binnen moet krijgen.......maarehm,stink jij niet naar ammoniak als je zweet tijdens het trainen dan met ZOVEEL eiwit?...

• Topic Starter Topic Starter
@ nopain nogain
ik zit nog niet op zoveel gr eiwit momenteel.

maar ik zal jullie tips even verwerken in een schema wat hoger op de carbs zit en lager in de eiwitten.

ik zal die dan ook wel posten :D

250 eiwit=maximaal, en carbs zitten wel goed zo

er staat 300 gram risjt en 76 koolhydraten ? 76 koolhydraten= per 100 gram..

en beetje veel kipfilet je kunt ook biefstukje erin doen of nog wat vis(zalm tonijntje)

Ik wou zeggen..Nu heeft ie 239..dat is goed denk ik

Ik zou er persoonlijk 's avonds laat ook nog lijnzaadolie in knallen!

Tonijn in olijfolie in maaltijd 3 is wat meer dan 99 kcal denk eerder iets van 175 kcal

Ik zou persoonlijk wat brood vervangen voor rijst of pasta daar is de GI wat beter van en haal je meer uit per 100 gram.

ja vis eten kreng ga je vanzelf lekker vinden na een tijdje en is beren gezond.

Ik weet niet of je aan het cutten of bulken bent, maar ik vind het aantal kcals erg weinig...

Terug
Naar boven