XXL Nutrition

voedingsschema

Sasuke

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m76
Massa
83kg
Hallo allemaal,

Ik heb wat rondgezocht voor een voedingsschema en kwam toen dat voedingsscheme in de stickies tegen. Deze is van MrJ geloof ik. Deze ga ik dus nu ook proberen aan te houden.

Alleen mijn vraag is, in de voedingsschema wordt in de bulk een totaal van 5009.75kcal gegeten is dit niet erg veel voor iemand zoals ik? Ik ben namelijk maar 1.76m en weeg 77kg. In de cut wordt 3764.95kcal gegeten, is dit niet al genoeg voor mij om mee te beginnen? En dan gaanderweg verhogen. Oh ja train sinds kort 4 maandjes nu :)

thanks!

Hallo allemaal,

Ik heb wat rondgezocht voor een voedingsschema en kwam toen dat voedingsscheme in de stickies tegen. Deze is van MrJ geloof ik. Deze ga ik dus nu ook proberen aan te houden.

Alleen mijn vraag is, in de voedingsschema wordt in de bulk een totaal van 5009.75kcal gegeten is dit niet erg veel voor iemand zoals ik? Ik ben namelijk maar 1.76m en weeg 77kg. In de cut wordt 3764.95kcal gegeten, is dit niet al genoeg voor mij om mee te beginnen? En dan gaanderweg verhogen. Oh ja train sinds kort 4 maandjes nu :)

thanks!
Ik zit hier nog maar heel kort zoals je kunt zien aan mijn posts maar wat mij is vertelt is dat je NOOIT zomaar iemands voedings schema kan overnemen. eerst moet je uit rekenen wat je nodig hebt per dag (sorry weet de link niet maar word vast nog wel gepost:D:D) en daarna ondervelden in 5 tot 8 maaltijden per dag met ongeveer de zelfde waarde aan voeding.

Lees de Stickys!

Eerst je onderhoud berekenen. 5000 is teveel voor jou. Je kunt wel iemand anders zn schema overnemen. maar dan moet je de hoeveelheden verlagen tot het aantal kcal wat genoeg is voor jou. Maar beter maak je zelf wat dan kun je je eigen dingen erin verwerken wat je graag eet

Terug
Naar boven