AndroidHealthClinic

Voedingsschema

Danny77

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
86kg
Een aantal jaar geleden heb ik me op deze site aangemeld met de beste bedoelingen. Helaas is er toen niets van gekomen. Nu wil ik opnieuw een poging wagen en daarbij hoort een goed voedingsschema.

Graag zou ik jullie mening/advies willen vragen over het volgende eetschema waarmee ik nu sinds afgelopen dinsdag ben gestart.
Ik ben altijd een hard gainer geweest maar nu ik (weer) gestopt ben met roken heb ik ook weer voldoende trek om genoeg te kunnen eten.

Ik ben 1.86 lang en weeg momenteel 84 kg. Ga drie keer per week trainen volgens het rippetoe schema met 5x5 de komende 3 maanden ( alleen compounds )

07.00 - Twee kant en klare pannekoeken elk met een plak jong belegen kaas
+ een kopje koffie ( eventueel nog een kommetje brinta of een )
ontbijtkoekreep van 50 gram.

09.30 - 3 bruine boterhammen ( 2x pindakaas en 1 x kipfilet )

11.30 - 3 bruine boterhammen ( 2x pindakaas en 1 x kipfilet ) + klein bakje
halfvolle vruchten kwark

13.30 - 3 bruine boterhammen ( 2x pindakaas en 1 x kipfilet )

15.30 - 3 bruine boterhammen ( 2x pindakaas en 1 x kipfilet )

18.00 - avondeten ( vaak pasta of rijstgerechten met kipfilet of gehakt )

19.00 - 2 mandarijnen

21.00 - weightgainer ( optimimum - 400 ml magere melk en 1 grote schep )

22.00 - 200 gram kwark

( gedurende de middag drink ik ongeveer 1,5 liter water en 's avonds nog enkele koppen thee )

Ik hoor graag jullie op- en aanmerkingen. Alvast bedankt.

hoi danny

gebruik mijn voedingsschemais
wis mijn gegevens zoals leeftijd gewicht vet%

en vul je eigen stats in. dit schema berekend precies je behoefte

ook kun je producten in voeren en rekent hij precies uit hoeveel
kcal,e,k,v er in zitten

ook rekent hij je behoefte uit

zo kunnen de pro,s op dit forum wat meer vertellen en zeggen hoeveel je van iets moet nemen ik ben er zelf ook nog hard mee bezig de mijne klopt ook nog niet

succes

gr den

Bijlagen

Ik ben zelf ook alles behalve een pro,
maar ik weet wel dat je heel erg veel brood eet!
ikzou het een beetje proberen te varieëren.. zou zeker 6 boterhammen eruit halen en die vervangen voor wat anders..
en 2 manderijnen is geen maaltijd, probeer 1 manderijn te eten en ipv die andere manderijn wat anders

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie reacties den07085 en rotterdambb.

Ik heb het schema van Den gelijk eens bekeken en zover ik kon de gegevens ingevuld. Nu blijkt dat ik voldoende aan koolhydraten binnen krijg maar veel te weinig vetten en eiwitten als ik het zo bekijk. Maar daarentegen heb ik mijn avondeten nog niet ingevuld omdat dat elke avond anders is ( wat de pot schaft ) maar wel vaak rijst en pasta. Vanavond dan toevallig stampot andijvie, ook niet verkeerd. Maar ik vind het zeker een handig schema om mee te werken. Moet er alleen nog even goed de tijd voor nemen. Bedankt!

Wat betreft het aantal boterhammen, daar kan ik me wel in vinden hoewel het als het goed is ook geen kwaad kan. Ik denk eraan om een aantal ervan te vervangen door een kleine pasta of rijst maaltijd zo rond lunchtijd, met iig wat kipreepjes er doorheen. De manderijnen zijn gewoon als extra bedoeld eigenlijk.

Allebei bedankt voor deze tips, ik neem ze ter harte en ga ermee aan de slag.

geroerde eieren is simpel om te maken en perfect voor in de bulk, tussen 2 boterhammen met iets van vlees en aardappelen ;)
ook rijst eten is goed
zizo zo heb je al wat meer variatie he

Terug
Naar boven