XXL Nutrition

voedingsschema

moeilijkgeval

Cool Novice
Waardering
0
daar ik enige kritiek kreeg bij sectie kuren, hier mijn voedingsschema sinds 2 weken...: uren volgens werk

06u15 50gr frosties met 300ml halfvolle melk + 4 eiwit

09u30 500gr kwark + 2 bananen + 30gr whey met 500ml halfvolle melk

12u00 200gr tonijn + 2eetlepels mayonaise + 4 sneden volkorenbrood met boter + 1 wortel

14u30 400 gr danio gemixt fruit (california dreams) + 2 bananen

17u45 ongeveer 400gr aardappelen + ong 150gr groenten + vlees

18u15-19u20 FITNESS

19u30 1l halfvolle melk met 5gr creatine + 30gr dextrose + 30gr whey

21u30 100gr frosties + 4 stukken fruit: 3 kiwi's + 1 sinaasappel

***overdag ong. 1,5l water, smorgens 1 pil supradin + amino, voor training 2 pillen bcaa's en na 2 bcaa's
****tussendoor 100gr walnoten
****tijdens training water of AA drink

----------------------
dus dit volg ik nu 2 weken maar ik ga toch niet drastisch vooruit, nog altijd zelfde gewicht;...ik heb hoge stofwisseling...je ziet 2m06 en 90kg is dus niet goed!...en ik wil eindelijk es vooruit en heb niet zelf de kennis al...misschien iets mis met mijn bloed? iets tekort?

ziet er niet uit vind ik. te weinig cals voor jou gewicht+lengte de koolhydraten die je eet bebben een te hoge GI. eet meer complexe koolhydraten. zoals brinta rijst havermaut. en je hebt veel meer eiwitten nodig.

Wat een k*tschema, maar nu.....

*Beperk het fruit een beetje.
*wtf zijn frosties....neem brinta
*veel meer complexe carbs....pasta en brood
*meer vetten....vis...noten etc.
*neem weightgainers...je hebt al moeite om zwaarder te worden
*en als je s'nacht naar het toilet moet (dus toch wakker bent) neem dan nog een weightgainer ofzo.

danio en frosties maat je beter weg. havermout is beter
kwark ipv danio

BigMaus zei:
Wat een k*tschema, maar nu.....

*en als je s'nacht naar het toilet moet (dus toch wakker bent) neem dan nog een weightgainer ofzo.

lijkt me niks eigenlijk om s nacht een weightgainer te nemen? ???

neem eens een kijkje bij andermans bulkschema's wat hun eten. ga er maar van uit dat je daar wel wat wijzer van wordt. en bereken je onderhoud en ga er +- 500cals boven zitten.

Rebel_x zei:
lijkt me niks eigenlijk om s nacht een weightgainer te nemen? ???

ik heb dat wel eens geprobeert, sliep er erg onrustig van, kwestie van proberen.

voor wat betreft het schema, alles is al bijna gezegd en 200 gram tonijn met mayo :eek: gewoon mayo weglaten en meer water drinken terwijl je de tonijn eet.

whey bij kwark ? niet handig, zonde van je dure eiwitten, beter de whey gewoon bij ontbijt en na de training gebruiken.

Meer brood.. 10 a 12 sneetjes moet makkelijk te verdelen zijn over de dag.. Neem als beleg kipfilet, kalkoenfilet, ham, kaas, pindakaas etc..

Zorg dat je om de 2 uur eet, dus zegmaar 6 a 7 maaltijden per dag.. Daarbij kun je het fruit beter verdelen ipv alles in een keer te nemen, en 2 of 3 stukken fruit is meer dan voldoende..

Ipv. frosties zou je bijvoorbeeld muesli kunnen nemen.

Voordat je gaat slapen zou je nog wat kwark of een shake kunnen nemen..

Sinlath zei:
ik heb dat wel eens geprobeert, sliep er erg onrustig van, kwestie van proberen.

voor wat betreft het schema, alles is al bijna gezegd en 200 gram tonijn met mayo :eek: gewoon mayo weglaten en meer water drinken terwijl je de tonijn eet.

whey bij kwark ? niet handig, zonde van je dure eiwitten, beter de whey gewoon bij ontbijt en na de training gebruiken.

Kijk, deze jongen word niet echt veel zwaarder, vandaar dat ik m dat adviseer.
Wat je ook kan doe is een proteine shake nemen.

BigMaus zei:
Kijk, deze jongen word niet echt veel zwaarder, vandaar dat ik m dat adviseer.
Wat je ook kan doe is een proteine shake nemen.

ik word ook niet echt zwaarder, helaas deel ik zijn leed, ik heb ook al het nodige geexperimenteerd met dingen.

mijn conclusie is dat ik beter 's nachts niets kan nemen als ik eruit moet om te zeiken, maargoed dat kan voor hem best anders werken, als je het niet probeert weet je het nooit.

stel eerst je verbruik vast en stem dan daar je voedingswaarden op af 500 min erboven ,inplaats van zomaar wat te eten

• Topic Starter Topic Starter
JAXX zei:
stel eerst je verbruik vast en stem dan daar je voedingswaarden op af 500 min erboven ,inplaats van zomaar wat te eten

ik ben 12/2005 bij analyst geweest:
body fat 7,4%
pounds of body fat 6,6kg
lean body mass: 82,8
body water analysis: 66,5liter , 78,3%
basal metabolic rate = 2475cal

ben jij daar iets mee?

moeilijkgeval zei:
ik ben 12/2005 bij analyst geweest:
body fat 7,4%
pounds of body fat 6,6kg
lean body mass: 82,8
body water analysis: 66,5liter , 78,3%
basal metabolic rate = 2475cal

ben jij daar iets mee?
niet helemaal je moet je dagelijks verbruik oftewel basal metabolic rate zoals het daar staat opnieuw bepalen die zou wel een sheel anders kunnen zijn nu dan ga je daar min +500kcal boven zitten in je voedingsschema en je zult ongetwijfeld zwaarder worden

Terug
Naar boven