Fitness Seller

voedingsschemaatje tijdes tkuren

Dik 8000 kcal's, hoe krijg je het weggewerkt :)

Zelfs met boldenone kon ik niet boven de 7000 uitkomen.

Dik 8000 kcal's, hoe krijg je het weggewerkt :)

Zelfs met boldenone kon ik niet boven de 7000 uitkomen.

proppen proppen proppen tot je kotst.. en al die havermout ongekookt achterover slaan.. Moet eerlijk toe geven dat ik niet iedere dag álles op krijg, soms blijft er wel beetje kip en rijst in het bakkie zitten :P

Maar ik moet er bij zeggen dat ik nog wel meer vreet, iedere keer als ik s nachts wakker word (en dat is nogal vaak van de tren) sla ik ook nog een weightgainer met complexe carbs achterover hahaha (meestal 2x per nacht)

---------- Toegevoegd om 14:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:33 ----------

hehe, mooi man! :D waarom geen test tren oxy! als je van nature al zo droog bent/blijft

omdat ik bijzonder gevoelig ben voor gyno ;)

voor zover ik weet gaat de kwaliteit van de whey achteruit als je dit zo lang laat staan?

In maart 2009 at ik tijdje ook vrij clean en veel, maakte toen als ik me goed herinner van 2x400gram rijst (a1400kcal) en 2x 1kg kipfilet/Panga(a1000kcal ongeveer) 8 bakken voer! 4800kcal totaal

8maaltijden van 600kcal waren dit! verder at ik er nog een grote maaltijd met groente erbij en savonds eieren of vette vis oid

wel een idee om 4 ipv 8 van deze maaltijden te eten (2400kcal) en dan savonds gewoon normaal warm eten van rond de 600kcal!

zo is alles makkelijk vol te houden als je in 1 keer 8 baken maakt heb je steeds voor 2 dagen!

zie bij mezelf altijd als ik mezelf keuze's geef (banaan of cola) dat het misgaat gek genoeg

t*ring en ik maar denken dat ik veel eet sodemieters

snap werkelijk niet waar dat eten in moet.Ik kom aan op 1800+

ja maar groei er goed op hehehehe

hahahaah NOPE echt waar

bizar weinig :P Maarja als je daarop op onderhoud zit en hoog in je eiwitten zit zit je ook goed toch? Maar echt veel kh's eet je waarschijnlijk niet? Die mis ik dan toch wel als je aan het juicen bent.. ik eet een kilo aan kh's per dag :P

hij maakt die shake toch al 's ochtends en verdeeld dit over de dag;)

maargoed heb ik dit mis dan zie ik ze waarschijnlijk vliegen:roflol:

Bedoel je TS of mij? Ik in ieder geval niet, heb altijd een tas met eten en gevulde shakebekers bij me, waar ik ook heen ga ;)

En in het geval dat je de TS bedoeld, kan uit zijn verhaal niet opmaken dat hij die al van tevoren maakt, dus je ziet ze vliegen :roflol:

Ik ga hier waarschijnlijk veel commentaar op krijgen, maargoed..

Ik zorg dat mijn eiwitten aan de 400+ gram / dag komen als ik kuur, anders zal 't op de 250 - 300gram per dag zijn

Voor de rest eet ik alles wat ik tegenkom, soms rond de 5000 - 6000 kcal (onder andere soms fastfood, een zak chips, en ook een fanta of cola)

Vocht heb ik nooit problemen mee gehad, nu ineens wel een beetje... maar dan eet ik gewoon na m'n kuur 2 maanden clean en ben ik weer in "form" :D

Op 6,7% vet percentage staan vond ik niet zo leuk (sneller ziek, flauw gevoel)

Als ik ON ben zorg ik gewoon dat ik post workout 20 min wat fiets/loop/whatever en dat ik nooit boven 11-13% ga, dan ga ik weer clean eten...
M.a.w ik kijk naar mijn eiwit inname en dat ik ook wel mijne complexe koolydraten binnenkrijgen, voor de rest freet ik erop los ...

Terug
Naar boven