Fitness Seller

Voedingswaarde Dürüm

Bezoekers in dit topic

Raii

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
13 jul 2011
Berichten
325
Waardering
7
Lengte
1m79
Zit met een probleempje. Vanavond op de menu Dürüm van de c1000. Alleen ga ik het niet voorbereiden op de manier hoe de verpakking het aangeeft en ook gebruik ik andere ingrediënten. Behalve de Marinademix en Sausmix maar hiervan weet ik dus niet de voedingswaarde van.

Op de verpakking zelf staan de voedingswaarde van het gehele bereiden product aangegeven. Hoe kan ik erachter wat de voedingswaarde zijn van de mixjes?
 
Gewoon beetje schatten, zo'n nauwkeurige hoeveelheid kcal is die saus nu ook weer niet.
 
Gewoon beetje schatten, zo'n nauwkeurige hoeveelheid kcal is die saus nu ook weer niet.

Oke dat zal wel niet, maar met wat moet ik het schatten?
 
Waarom zoveel huilen? Als je geen vet wilt gainen moet je maar gewoon geen dürüm eten.
Eet het op als een man zonder dat je er een laboratorium op los wilt laten man.
 
Wat zijn de ingrediënten die je eruit laat dan?
 
gewoon niet eten als je geen vet wilt haha probleem opgelost!
 
Waarom zoveel huilen? Als je geen vet wilt gainen moet je maar gewoon geen dürüm eten.
Eet het op als een man zonder dat je er een laboratorium op los wilt laten man.

Hoe kan je dat zeggen man. Straks heeft ie obesitas van 't sausje..
 
Haha stelletje malloten, ik ben gewoon heel precies. Ook al weet ik het niet eet ik het alsnog. Zou het gewoon graag genoteerd hebben :)
 
Waarom zoveel huilen? Als je geen vet wilt gainen moet je maar gewoon geen dürüm eten.
Eet het op als een man zonder dat je er een laboratorium op los wilt laten man.

+1

würüm ? dürüm !!!!!
 
gewoon niet eten als je geen vet wilt haha probleem opgelost!

Als dat in zijn schema past en hij eet op onderhoud of eronder dan komt hij geen vet bij.. Dus kan best logisch zijn dat hij de waarde wil weten.
 
+1

würüm ? dürüm !!!!!

:roflol:

---------- Post toegevoegd Thu 23 Aug 2012 om 15:09 ----------

Je kunt prima zelf knoflook erop doen en dan gooi je dat kant en klare sausje weg.
Het vet zit toch voor 90% in je Dürüm.
En een overdosis zout.
 
Waarom zoveel huilen? Als je geen vet wilt gainen moet je maar gewoon geen dürüm eten.
Eet het op als een man zonder dat je er een laboratorium op los wilt laten man.

:roflol:

---------- Post toegevoegd Thu 23 Aug 2012 om 15:09 ----------

Je kunt prima zelf knoflook erop doen en dan gooi je dat kant en klare sausje weg.
Het vet zit toch voor 90% in je Dürüm.
En een overdosis zout.

Dat deeg gebruik ik niet eens ha! Ik gebruik volkoren tortilla wraps, die dürüm is veel te klein man.

Maar helaas, als niemand de voedingswaarde weet dan laat ik dat ook open staan.
 
Koop dan gewoon een doos kebab, je verdoet het hele idee.
 
Dat deeg gebruik ik niet eens ha! Ik gebruik volkoren tortilla wraps, die dürüm is veel te klein man.

Maar helaas, als niemand de voedingswaarde weet dan laat ik dat ook open staan.
who the **** cares man.... gewoon naar binnen gooien.
 
Shit, wat laat je eruit? Als je dat weet dan kan je de waardes van deze producten opzoeken op google. Dan trek je dat van het geheel af, dus wat op de verpakking staat, en weet je wat de waardes van die twee zakjes zijn.
 
Back
Naar boven