MuscleMeat

Voetbal Compilaties & Trivia

Bezoekers in dit topic

Vraag iemand of ze weten wie de eerste maakte tegen Argentinië
 
Pietro was born on April 6, 1959 in Calcinate, Italy. He is the son of a former Soviet prisoner of war. His father, Ivan Lukyanovych Verkhovod, an Ukrainian, was taken prisoner during World War II , escaped from a Nazi concentration camp in northern Italy, and fought in a partisan detachment of the Italian Resistance. After the war he did not return to the USSR and settled in Lombardy.


Vond het altijd al een vreemde Italiaanse achternaam
 
a9e7874d2019ea9baf5437cdd56fb70e.jpg


PSV First Team Squad 1986-1987 Back: Frans v Rooy, Ronald Koeman, Willy vd Kerkhof, Rob MacDonald, Hans v Breukelen, Ruud Gullit, Ivan Nielsen, Lowie v Schijndel, Rene vd Gijp. Middle: Gerald Vanenburg, Frank Arnesen, Erik Gerets, Hallvarr Thoresen, Patrick Lodewijks, Michel Valke, Jan Heintze, Berrey v Aerle, Jurry Koolhof, John Veldman. Front. Cemal Yilmaz, Willy vd Kuijlen, Guus Hiddink, Hans Kraay, Pim Doesburg, Kees Ploegsma, Huub Stevens, Ton v Schijndel, Jack vd Ven, Eric Viscaal.

Dit is een goed stel hoor
 
Parma_Associazione_Calcio_1998-99.jpg


Buffon (upper left) with Parma during the 1998–99 season


Speelt nog steeds Buffon. Serie B Parma
 
Parma_Associazione_Calcio_1998-99.jpg


Buffon (upper left) with Parma during the 1998–99 season


Speelt nog steeds Buffon. Serie B Parma

Destijds prachtige (uit)shirts die mij altijd zijn bijgebleven. Sterk team, destijds net geen titelkandidaat. Crespo, Thuram, Asprilla, Veron en zie ik ook Canavaro?
 
Zo'n nabeschouwing na het missen van wk 82 en 86 lijkt me nog vermakelijk te zien.
 

Waarom moeten 'we' in godsnaam telkens voor België zijn? :dunno: Ik word daar moe van in '16 en '18 zaten ze ook zo te zwetsen
 
Is toch niet zo gek? NL en BE zijn buurlanden en spreken tevens als enige land ter wereld ook de Nederlandse taal. Reden genoeg om in de sport elkaar waar het kan een beetje te sympathiseren
 
Back
Naar boven