AndroidHealthClinic

Voetbal Compilaties & Trivia

Bezoekers in dit topic

Maar het wordt gepusht door staats tv. Hou ik niet van. Vooral niet als je interviews ziet met Willie Waterhoofd (Kompany) en Courtois die blij zijn dat Oranje is uitgeschakeld.
 
Volgens mij heeft die Van Loen een hoop bagger in zn loopbaan over zich heen gekregen
 
GreedyCreamyLabradorretriever-size_restricted.gif
 
Maar het wordt gepusht door staats tv. Hou ik niet van. Vooral niet als je interviews ziet met Willie Waterhoofd (Kompany) en Courtois die blij zijn dat Oranje is uitgeschakeld.

Dat snap ik dan ook wel weer. Dat blije clowns publiek dat Nederland heeft, vol zelfoverschatting zodra er eens gewonnen wordt. Altijd neerkijken op de Belgen. Wij zijn voor de Belgen wat Duitsers voor ons zijn.
 
 

Schadenfreude 🤭
 

vanaf 17:19

Op zijn sterfbed betuigde Lippens’ vader spijt van zijn ‘nee’ tegen Duitsland. “Hij zei: ‘Willi, we hebben een grote fout gemaakt. Je had een grote internationale carrière kunnen hebben.” Lippens antwoordde: “Het is goed zo, papa.”

:(
 
Allebei lampekatoennetjes zo te horen. Als volwassen vent beetje naar je pa luisteren wat voor loopbaan je moet hebben.
 

Savicevic is een naam die haast nooit opduikt.
 
Back
Naar boven