XXL Nutrition

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Ik niet , met log (waar ik woon) wordt bedoelt dat je niet behendig bent , behoorlijk traag enz.

Hij heeft niet echt die snelle bewegingen die messi bijvoorbeeld heeft. Ronaldo is ook vrij groot tegenover de wat kleinere behendigere spelers, dat maakt het een beetje lastiger.

Ronaldo heeft vaak wel leuke trucjes en schaartjes, maar echt effectief zijn ze niet. Meestal is hij gewoon echt snel en sterk in duels, en heeft een goed schot.

Maar log is wel een groot woord inderdaad, hij heeft nog altijd een betere techniek dan 90% van de spelers.

http://www.youtube.com/watch?v=LZeI-iwEC6w

Het was dan wel tegen een reeds zieltogend Frankrijk maar deze helden staan nog wel steeds in het Nederlands elftal. Van Marwijk laat het elftal anders spelen dan van Basten maar de kwaliteit is er nog steeds, alleen moet Nederland nog een goede tegenstander treffen om die klasse te tonen. Brazilie zal Pandora's box doen openen.

Dat waren nog eens tijden

Na elke goal dit liedje in het stadion, Geweldige sfeer.
http://www.youtube.com/watch?v=kteqhiemIKY

k*tafrikanen hebben alles verdoet

moet ronaldo op zo'n zielig kamertje slapen dan?

Holy crap. Gister iemand NOS wk journaal gekeken. Het programma van van 19:00?

Daar werd een mexicaanse journalist ge intervieuwd. Machtig wat een lekker wijf. Die ass holy crap. Uber lekker. Iemand nog picaa's??/

Was dat niet die braziliaanse over wat ze van nederland vonden?
volgens mij wel man, leek wel beetje op haar. ze had wel mooie zinnen klaar: ''dit keer kunnen jullie je eigen lot bepalen'' ofzoiets. meer heb ik niet meegekregen, omdat ik me niet goed kon concentreren.

Elia erin aub, wat een slechte eerste helft.

Nederland moet eens een beetje gaan vechten voor de overwinning.. zit nog net niet met schaamte te kijken

Laffe coach, gewoon aanvallen. Risico nemen en er zoveel mogelijk in schieten. Dit gewacht heeft totaal geen zin tegen Brazilie, zo kansloos.

Elia erin, en VDV erin. Kuijt en De Jong eruit. BOEM gaan met die banaan.

Als je eruit gaat, ga je er teminste uit met een blow en niet met dit laffe spel, waar we al het hele wk naar kijken.

Ziet er goed uit.. vraag me alleen af of als die broek uitgaat d'r kont ter hoogte van haar knieholtes hangt..

Hahahahahahahaahhahahaha

Nu hopen op een 2de geel voor Bastos

nu moeten ze door drukken en niet verdedigen

Yeuyy :D

Terug
Naar boven